Odjištění motorů multiwii 2.1
Odjištění motorů multiwii 2.1
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak odjistit motory u multiwii 2.1?
Re: Odjištění motorů multiwii 2.1
Je to v manuálu k MW
Našel jsem jen k verzi 2.0, nejspíš je někde i k 2.1 a to musíš použít google
strana 8 a podle tvého MODU vysílačky
Našel jsem jen k verzi 2.0, nejspíš je někde i k 2.1 a to musíš použít google
Kód: Vybrat vše
http://www.robson.fr/wp-content/uploads/2012/08/Newbies-Guide-to-Setting-Up-CRIUS-MultiWii-SE-board-v4-22-12.pdfT9x Open9x, Beta 1400 v3, F4F Wildcat PZ, X525 + Crius MultiWii SE, A10 50mm EDF
Himoto Zenit MT
Himoto Zenit MT
Nemohl by jsi mi to prosím popsat nějak konkrétněji. Jsem modelář začátečník a moje angličtina je velmi špatná. Předem ti mockrát děkuji za odpověď.
Ahoj,
jsou tam obrázky kam máš dát páčky..
. Podívej se na ten soubor.
jsou tam obrázky kam máš dát páčky..
No jo ale je jich tam hodně a já nevím, který je ten správný.
Bude to znít jako rejpání, ale pokud moc neumíš anglicky, tak jak si dostal do desky novou verzi? Tam angličtinu docela potřebuješ ať už k vůli konfiguraci atd.
Je toho moc v tom PDF? To zní jak výmluva že se ti nechce číst. Máš tam 4 tabulky s označemím pro který MOD vysíláčky a u každé je hned první položka jak ARM motory.
Chápu že je rychlejší se zeptat než si nastudovat manuál.
Je toho moc v tom PDF? To zní jak výmluva že se ti nechce číst. Máš tam 4 tabulky s označemím pro který MOD vysíláčky a u každé je hned první položka jak ARM motory.
Chápu že je rychlejší se zeptat než si nastudovat manuál.
T9x Open9x, Beta 1400 v3, F4F Wildcat PZ, X525 + Crius MultiWii SE, A10 50mm EDF
Himoto Zenit MT
Himoto Zenit MT
nie aby ste mu poradili ,ale kazdy z vas tu je chytri!!!!
kazda doska je ina a na ,,stick configuration ,,sa moc nespoliehaj.to znamena ,ze tie obrazky joistickou/kniplov/su ti nanic,,musis skusat rozne kombinacie ,,u mna pisu odistit motory lavym kniplom sikmo do lava ,a pritom je to pravy sikmo hore do lava,,