Baterie pro mad truck
-
nomisnomis
Baterie pro mad truck
Dobrý den,koupil jsem si nový MAD TRUCK ,je to dobré auto,ale vydrží jezdit pouze pět minut. Já jsem úplný začátečník, ale někde jsem četl že při zachování napětí "V" se dá baterie vyměnit za baterii s větší kapacitou "mAh". Je to pravda? Nebo je stávající baterie dostatečná s nějakou chybou?
Prosím poraďte, co stím, chtěl bych aby jezdilo tak cca 10-15min. Děkuji Šimon.
Baterie: ni-cd 1800mAh 7.2 V
Nabíječka:7.2V 400 mA
Motor: 550
Nabíjim to tak 5 hodin.
Prosím poraďte, co stím, chtěl bych aby jezdilo tak cca 10-15min. Děkuji Šimon.
Baterie: ni-cd 1800mAh 7.2 V
Nabíječka:7.2V 400 mA
Motor: 550
Nabíjim to tak 5 hodin.
Re: Baterie pro mad truck
Ano, akumulátor můžeš vyměnit za větší (s větší kapacitou). Dnes buď NiMh - kapacita bývá minimálně dvakrát vyšší a nebo LiPo - kapacita ještě větší
, ale je nutná jiná nabíječka.
soused má taky mad traka, kupoval sem mu do něj 2s 5000mAh jen si nejsem jistej jestli to seriovej regl vydrží, jemu shořel, tak s lipo jsem mu rovnou dával svuj starej regl ze slashe ... tak to si ještě zjisti
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......
KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
-
Doktor
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti to jezdí 5min z aku 1,8Ah, tak tam bude asi "moc" dobře zvolenej převod. 1,8Ah/5min x 60= průměrný odběr 21,6A pro plechovou 550! To je tedy fakt moc! Když koupíš aku s vyšší kapacitou, tak ji budeš jednak tou nabíječkou s nabíjecím proudem 400mA nabíjet půl dne, a hádam že ten motor utavíš protože se nestačí uchladit. Takhle má po 5 minutách padla a stačí vychladnout.
taky je otázka jak to ty nikláče nabije a jestli nejsou už uplně měký,
jinak základ je dodat ventilátory + chladič na plechovku, ono celej ten mad truck je takové nešťastné auto, soused na něj jenom nadává a za ND už dal cenu celého auta ...