Potřebuji pomoc s výrobou házedla

Modely od vypuštění neřízené. Házedla, gumáky i volné motoráky. Jak soutěžní, tak rekreační
Zpráva
Autor
rczačátečnice

Potřebuji pomoc s výrobou házedla

#1 Příspěvek od rczačátečnice »

Dobrý den,
Na této stránce jsem se zaregistrovala nedávno a v modelářství jsem začátečník :) A zatím chodím lítat s dědovými větroněmi. Svoje první letadlo si přeji na Vánoce. Do té doby si chci vyrobit házedlo z balzy ale nikde na internetu jsem nemohla najít návod a nemám vůbec představu jaký by měl mít tvar aby vůbec letěl :D Budu moc ráda, za každou pomoc.
Děkuji předem za odpověď :D
Lněnička
Kontaktovat uživatele:

Re: Potřebuji pomoc s výrobou házedla

#2 Příspěvek od Lněnička »

Začátečnice,
jak se jmenuješ?
Děda jistě poradí a když náhodou ne, tak to zkusím já.
J.Lněnička
bundes
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od bundes »

Odkud jsi? Doplň si to do profilu a někdo ti určitě rád poradí...
Letuschopno: Diablotin 8,5 ccm, Mig 7 (EPA kombat)
DAF
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od DAF »

A co se podívat k "Rudolfovi" http://www.letadel-modely.cz/. Určitě by se tam pro začátek našlo něco, co bude přepracované a i s návodem. U ptáka Pelikána také mají nějakou tu krabičku s balsovými prkénky na házení - http://www.pelikandaniel.com/?sec=cats&category=197. Pro začátek bych vybíral něco přepracovaného, aby se to určitě podařilo postavit a později také dostat do vzduchu.
P.S. Když si do svého profilu dáš místo, kde se vyskytuje Tvůj děda s modely, a potažmo také ty, určitě se najde sličný modelář, který rukou i radou pomoc nabídne.
Hitec Aurora 9X
bundes
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od bundes »