tomashr píše:Docela by mě zajímalo, v čem ti to nevyhovuje? Sám MaxiSwifta mám a jediné co mi víc vadí je horší přeprava (nerozebiratelný), letově ale popravdě nemá konkurenci - kompaktní, odolný, stabilní. Nad zde debatovanými EPP modely doslova ční o řád jinde...
Jak jsem již psal, Maxiswift mám, navíc s dutým překližkový centrplánem kopírujícím přesně profil křídla, 20cm širokým, s kapotou na pantu skoro po celé délce. Na elektroniku mám místa opravdu hodně. Letadlo mám zalítané, i s FPV a autopilotem. Mám ho na šestičlánek, při plným žere 50A, letí to jako střela kterýmkoli směrem, i kolmo vzhůru. Je to životní projekt, stálo mě to spoustu času i peněz, ale i tak mi leží na skříni a lítat s ním nechodím z následujících důvodů:
-Neskladnost, prostě se mi nevejde do auta.
-Citelně mi chybí řízení směrovky. Úplně plochou zatáčku neuděláš.
-Stabilní to není, pořád se mírně pohupuje zprava doleva ve vodorovné rovině, prostě pořádně nedrží směr, ani nemůže. Samokřídlo je přirozeně nestabilní.
-Při větší velikosti a váze si ho do vzduchu sám nehodím (levou rukou sice můžu ovládat plyn a směrovku, zahodit letadlo ne, ani podržet vysílačku)
-Samokřídlo je pro mě skoro nečitelné když lítám na oči. Jenom jednou jedinkrát jsem s tím svým spadnul a právě na ztrátu orientace při letu na oči. S běžným tvarem letadla je to snažší.
Stačí?
Už jsem se rozhodl, chystám se koupit Skywalker. Místa na elektroniku habaděj, házet z ruky ho dokážu, dá se sundat křídlo a na baterku 4S/5Ah co mám by měl vydržet letět minimálně 35min.
Maxiswift je pro většinu lidí super letadlo, ne pro mě. Žádný samokřídlo.