Zdravím všechny, potřeboval bych nějaké rady od majitelů volantových vysílačů Spektrum.
V modelařině nejsem začátečník ale věnuji se letadlům. Pro dítě chystám loďku a časem bude určitě i nějaké auto , prvně jsem uvažoval použití leteckého vysílače konkrétně Spektrum DX8 ale přece jenom až časem budou děti chodit jezdit i sami tak aby mi tu DX8 nezničily bude lepší druhý vysílač. Také jsem uvažoval o DX6i že by byla jak pro letadla tak i pro lodě auta ale nevím jak je to z dosahem na zemi či ještě horší vodě?
Volantovka se mi líbí DX3E a to ze dvou důvodů má totiž jako jediná s levnějších nastavitelné velikosti výchylek u všech kanálů. Jde o to že bych chtěl nastavit omezení na plyn aby loď či auto nejelo plnou rychlostí, pokud to dobře chápu tak by to těmi poťáky mělo jít a navíc má ještě třetí kanál který se bude hodit. Bohužel už jde sehnat jenom samotný vysílač takže počítám nákup nějakého Orange na HK. Druhou variantou by byla DX2E u ní se mi líbí malá anténa která bude mít mnohem větší životnost v rukou dětí než ta dlouhá ohebná na DX3E a navíc se dá za solidní peníze pořídit i se dvěma přijímači. Jeden kanál bych oželel ale nemá nastavení velikosti výchylek u plynu pouze co jsem se dočetl tak nastavení citlivosti serva řízení. To mi však také není úplně jasné je to nastavení velikosti výchylek nebo EXPO. Předem děkuji za jakékoliv připomínky a klidně i doporučení na jiné soupravy.
Výběr volantového vysílače Spektrum
Pravidla fóra
Než položíte dotaz, jaký vysílač koupit, tak pročtěte zde již napsané, ať se témata neopakují.
Do názvu tématu uveďte, které vysílače zvažujete.
Myslete na to, že výběr vysílače je otázkou osobních preferencí!!!
Než položíte dotaz, jaký vysílač koupit, tak pročtěte zde již napsané, ať se témata neopakují.
Do názvu tématu uveďte, které vysílače zvažujete.
Myslete na to, že výběr vysílače je otázkou osobních preferencí!!!
- MartinMartin
- Kontaktovat uživatele:
- MartinMartin
- Kontaktovat uživatele: