Virtuální natočení cykliky
Virtuální natočení cykliky
Můžete mi prosím zodpovědět následující dotaz:
Jaký vliv má na let vrtulníku nastavení virtuálního natočení desky cykliky o 45° ?
Proč se ptám?
Jsem začátečník, létám T-Rexe 500 ESP (pádlový),no spíš zatím visím, než cokoli jiného a mám Futabu T8FG super, která tuto funkci umožňuje. Její princip je mi jasný, ale už ne tak reálné chování heli.
Tak než začnu tuto funkci zkoušet (zatím není nastaveno), chtěl bych vědět co mě čeká za změnu v chování heli.
Děkuji za Vaše zkušenosti a čas se setavováním odpovědi.
Jaký vliv má na let vrtulníku nastavení virtuálního natočení desky cykliky o 45° ?
Proč se ptám?
Jsem začátečník, létám T-Rexe 500 ESP (pádlový),no spíš zatím visím, než cokoli jiného a mám Futabu T8FG super, která tuto funkci umožňuje. Její princip je mi jasný, ale už ne tak reálné chování heli.
Tak než začnu tuto funkci zkoušet (zatím není nastaveno), chtěl bych vědět co mě čeká za změnu v chování heli.
Děkuji za Vaše zkušenosti a čas se setavováním odpovědi.
Re: Virtuální natočení cykliky
Obrovský. Pootočíš řízení o 45°. Potlačíš cykliku přímo dopředu a ono to nepoletí rovně dopředu, ale šikmo dopředu. S tím moc nelaškuj. 
Tohle bys vyuzil v pripade osazeni viceliste hlavy - pokud by si nemel osazeny elektronicky stabilizacni system a rozhodl se zkusit jestli to uridis sam jenom rukama. Nak
- pkotatko
- Kontaktovat uživatele:
A jeste ne u vsech vicelistych hlav je to nutne. Zalezi na konstrukci, poctu listu atd. Mam treba ctyrlist, kde to neni potreba. Druha ctyrlista hlava co tu lezi a ceka na namontovani to potrebovat bude. A to i pro bezpadlo. Je jedno jestli takovou heli provozujes bez FBL jednotky nebo s ni. Bud si pootoceni ( pokud je nutne ) nastavis v radiu nebo v bezpadlu.
U heli co mas na tuhle funkci zapomen. Nezapinat, nenastavovat. Nechat v nule. Jinak se priprav na jistou ranu.
U heli co mas na tuhle funkci zapomen. Nezapinat, nenastavovat. Nechat v nule. Jinak se priprav na jistou ranu.