Traxxas E-Revo
Traxxas E-Revo
Zadam vas o mensi radu. Ma nekdo z vas Traxxas E-Revo 1:10? Kolega si vybírá novej model auta na offroadovou trat. Osobne jsem mu pujcil Vorzu flux od HPi v 1:8 a byl vcelku spokojen, jen ho to porad tahne k Traxxasu. Myslim si, ze neudela chybu ani s jednou z techto znacek.
Jeho pozadavky:
pohon vsech 4 kol, moznost zapojeni Lipo baterie, velikost 1:10-1:8, odolnost a hlavne uz to ma na castejsi jezdeni, takze bych byl rad kdybyste mohli shrnout jak je na tom traxxas ci proc by jste vybrali prave jeho. Cena do 20k.
Vysilacka ani nabijecka neni nutna v setu, to uz ma (Spektrum s nejakym prijimacem co ma i stabilizaci jizdy, nevim, neoouzivam). Baterky do cenoveho limity nechce, to bere zvlast.
Rad bych mu poradil, ale Traxxas se u nas moc nejezdi, nebo jezdi, ale ne ten e-revo. Co se tyce HPi, tak tam bych mu doporucil Vorzu flux pokud by chtel buggy, kdyz ne buggy tak nejakou trophynu
Diky!
Jeho pozadavky:
pohon vsech 4 kol, moznost zapojeni Lipo baterie, velikost 1:10-1:8, odolnost a hlavne uz to ma na castejsi jezdeni, takze bych byl rad kdybyste mohli shrnout jak je na tom traxxas ci proc by jste vybrali prave jeho. Cena do 20k.
Vysilacka ani nabijecka neni nutna v setu, to uz ma (Spektrum s nejakym prijimacem co ma i stabilizaci jizdy, nevim, neoouzivam). Baterky do cenoveho limity nechce, to bere zvlast.
Rad bych mu poradil, ale Traxxas se u nas moc nejezdi, nebo jezdi, ale ne ten e-revo. Co se tyce HPi, tak tam bych mu doporucil Vorzu flux pokud by chtel buggy, kdyz ne buggy tak nejakou trophynu
Diky!
Re: Traxxas E-Revo
S brushless verzi fakt chybu neudela. Auto jsem mel v ruce a pokud je rozumne nastavene, je to paradni pojezdeni. Rozumnym nastavenim se rovna ztvrzeni podvozku, protoze v zakladu se to dost houpe. Pokud bude jezdit na 4S/5S, je to parada. Na 6S uz je to trosicku overkill a to bych videl leda na asfaltovou plochu a hen sem, heeen tam.
Pokud po tom posilhava, at do toho jde. Rozhodne neudela chybu. Samozrejme ale at se pripravi na postupnou vymenu nekterych exponovanych plastovych dilu casem za lepsi. Tim nerikam, ze to ma menit hned, ale treba skidplaty nebo ramena od RPM jsou mnohem houzevnatejsi a presto vyborne pruzi.
Za me ano.
Pokud po tom posilhava, at do toho jde. Rozhodne neudela chybu. Samozrejme ale at se pripravi na postupnou vymenu nekterych exponovanych plastovych dilu casem za lepsi. Tim nerikam, ze to ma menit hned, ale treba skidplaty nebo ramena od RPM jsou mnohem houzevnatejsi a presto vyborne pruzi.
Za me ano.
Re: Traxxas E-Revo
Vidim to stejne. Ono to erevo v brushless edici je opravdu dobrej stroj.
Jeste se zeptam takhle - pokud by byl nejaky ekvivalent u HPi, tak zde bych ja osobne sel asi do nejake 1/8 kvuli malemu rozdilu v cene a lepsim jizdnim vlastnostem. Buggy nechce, takze Vorza flux a jeji levnejsi alternativy jdou stranou. JEdine co jsem nasel pouzitelneho tak bylo toto:
https://www.hpiracing.com/en/kit/107018 u 1:8
https://www.hpiracing.com/en/kit/105879 u 1:10 pricemz si myslim ze toto je uz jen hracka a je to dost osekane od treba me vorzy flux, ktera je opravdu povedena.
Co vim, tak erevo by jezdil na 4S, protoze jsme se o tom bavili co by bylo do zacatku nejlepsi. Ukazoval mi i nejake tuningy a vychytavky, ale nevyjde to levne.
Ja jsem spokojen s HPi, protoze jsem chtel nejakou buggynu v meritku 1:8 s pohonem vsech 4 kol. Ohledne truggy to je jine a u HPi to je nic moc, myslim si ze tady traxxas ma jasne navrch. Jak to je s odolnosti setovych dilu u Traxxas? U HPi jsem menil jen par veci a to vcelku koukam, protoze to co uz odjezdilo a prozilo se mnou tak to vyslo zatim dost levne a drzi se.
Jeste se zeptam takhle - pokud by byl nejaky ekvivalent u HPi, tak zde bych ja osobne sel asi do nejake 1/8 kvuli malemu rozdilu v cene a lepsim jizdnim vlastnostem. Buggy nechce, takze Vorza flux a jeji levnejsi alternativy jdou stranou. JEdine co jsem nasel pouzitelneho tak bylo toto:
https://www.hpiracing.com/en/kit/107018 u 1:8
https://www.hpiracing.com/en/kit/105879 u 1:10 pricemz si myslim ze toto je uz jen hracka a je to dost osekane od treba me vorzy flux, ktera je opravdu povedena.
Co vim, tak erevo by jezdil na 4S, protoze jsme se o tom bavili co by bylo do zacatku nejlepsi. Ukazoval mi i nejake tuningy a vychytavky, ale nevyjde to levne.
Ja jsem spokojen s HPi, protoze jsem chtel nejakou buggynu v meritku 1:8 s pohonem vsech 4 kol. Ohledne truggy to je jine a u HPi to je nic moc, myslim si ze tady traxxas ma jasne navrch. Jak to je s odolnosti setovych dilu u Traxxas? U HPi jsem menil jen par veci a to vcelku koukam, protoze to co uz odjezdilo a prozilo se mnou tak to vyslo zatim dost levne a drzi se.
- CoralinaCZ
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte 04.02.2014 20:47
- Bydliště: všudybyl
Re: Traxxas E-Revo
zdravím,
já mam Revo taky, sice žhavíka, ale technika podvozku je stejná. Revo můžu jedině doporučit. Sice se občas pomlouvá, že to není ani kočka ani pes - truggy/monster, ale za mě je to jasnej monster
Všechno, ale úplně všechno se dá nastavit a naladit. Náhradní díly jsou dobře dostupný a když bude jezdit na trati, tak je ani moc potřebovat nebude. Velikou výhodou jsou oproti ostatním modelům vysoké zdvihy, které jsou daný tlumičema uloženýma podélně a snad ještě větší výhodou je, když se někam netrefí a ulomí kolo, tak to odnesou většinou jen ramena, který stojí pár kaček.
Jinak na tuning bacha, některý díly sice smysl mají, ale většina ne. Např kovový ramena, je lepčí když prdne rameno, než když se pak vylomí půlka podvozku (a to rameno se stejně zkroutí
)
Doporučuju pořídit nový pneu, univerzální Talony nedrží nejlíp a jinou kastli. Nevím jak u e-reva ale origo 3.3 je dost křehká a snadno praská. Pak dál je dobrý vyměnit táhla od vahadel za dutý hliníkový a ztužit tlumiče, opravdu to houpe.
A nakonec užitečnej domácí tuning - zkrátit hliníkový unašeče kol těsně za matku a na trn natočit matku M4 a tim unašeč přitáhnout. Unašeče se brzy zevnitř omačkají a vzniká tam nezanedbatelná vůle.
Za mě tedy jednině traxxas!
já mam Revo taky, sice žhavíka, ale technika podvozku je stejná. Revo můžu jedině doporučit. Sice se občas pomlouvá, že to není ani kočka ani pes - truggy/monster, ale za mě je to jasnej monster
Všechno, ale úplně všechno se dá nastavit a naladit. Náhradní díly jsou dobře dostupný a když bude jezdit na trati, tak je ani moc potřebovat nebude. Velikou výhodou jsou oproti ostatním modelům vysoké zdvihy, které jsou daný tlumičema uloženýma podélně a snad ještě větší výhodou je, když se někam netrefí a ulomí kolo, tak to odnesou většinou jen ramena, který stojí pár kaček.
Jinak na tuning bacha, některý díly sice smysl mají, ale většina ne. Např kovový ramena, je lepčí když prdne rameno, než když se pak vylomí půlka podvozku (a to rameno se stejně zkroutí
Doporučuju pořídit nový pneu, univerzální Talony nedrží nejlíp a jinou kastli. Nevím jak u e-reva ale origo 3.3 je dost křehká a snadno praská. Pak dál je dobrý vyměnit táhla od vahadel za dutý hliníkový a ztužit tlumiče, opravdu to houpe.
A nakonec užitečnej domácí tuning - zkrátit hliníkový unašeče kol těsně za matku a na trn natočit matku M4 a tim unašeč přitáhnout. Unašeče se brzy zevnitř omačkají a vzniká tam nezanedbatelná vůle.
Za mě tedy jednině traxxas!
DX7, Gama 2100, Traxxas Revo 3.3
Re: Traxxas E-Revo
OK, diky! 
Ano, vzhledem i konstrukci to je spise monster nez truggy. Bral jsem buggynu prave z duvodu jezdeni po draze... erevo asi pujde na trosku jiny typ drahy a pro trsoku jine pouziti.
Ano, vzhledem i konstrukci to je spise monster nez truggy. Bral jsem buggynu prave z duvodu jezdeni po draze... erevo asi pujde na trosku jiny typ drahy a pro trsoku jine pouziti.
- CoralinaCZ
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte 04.02.2014 20:47
- Bydliště: všudybyl
Re: Traxxas E-Revo
To je na něm to skvělý, posadíš ho dolu a je na truggy trať, zvedneš ho a zvládne terén pro monstry a nebo pak vymeniš vahadla a nastavíš ho na crawlera
Případně vymeníš ramena za kratší, nasadiš jiný kola a máš short course slash/slayer
Prostě geniální podvozek
Případně vymeníš ramena za kratší, nasadiš jiný kola a máš short course slash/slayer
Prostě geniální podvozek
DX7, Gama 2100, Traxxas Revo 3.3
Re: Traxxas E-Revo
To mas asi pravdu. No nic pro me
ja jsem u sve buggyny ktera zvladne i nejakej ten horsi teren. Erevo je samozrejme s prostupnosti uplne nekde jinde. Skoda ze neprodavaji pouze komplet auto s elektronikou bez baterek a rc vybaveni... ty jejich vysilacky totiz nejsou nic moc a kdyz jsem to mel v ruce, tak jsem pochopil proc si vsichni kupuji spektrum ci futaba vysilacky 
Re: Traxxas E-Revo
neviem na akej trati chce jazdit, len nech sa uisti vopred, ze ho tam s tym kramom aj pustia , trate zvyknu mat urcenie a erevo nie je truggy, je to nejaky pretazeny podivny hybrid.
dt-01,df-02,Asso b4.1,Sworkz s104,Ejebo,TLR 8ight-t 2.0,Xray xb9,Agama a8,Schumacher SVR,Xray XT8e
Re: Traxxas E-Revo
Tam kde jezdim ja, tak tam ho nepusti... on patri do druhe skupinky, kde vyznavaji radeji opravdu hardcore temer neupravene trate kde by moje buggyna asi moc dlouho nevydzela
Hold kazdy ma svuj styl a zabavu.
Rady jsem mu predal, dneska objednal brushless verzi a v prubehu tydne mu snad dorazi. Jsem zvedavej az to uvidim jezdit
Rady jsem mu predal, dneska objednal brushless verzi a v prubehu tydne mu snad dorazi. Jsem zvedavej az to uvidim jezdit
- CoralinaCZ
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte 04.02.2014 20:47
- Bydliště: všudybyl
Re: Traxxas E-Revo
Elfew píše:To mas asi pravdu. No nic pro meja jsem u sve buggyny ktera zvladne i nejakej ten horsi teren. Erevo je samozrejme s prostupnosti uplne nekde jinde. Skoda ze neprodavaji pouze komplet auto s elektronikou bez baterek a rc vybaveni... ty jejich vysilacky totiz nejsou nic moc a kdyz jsem to mel v ruce, tak jsem pochopil proc si vsichni kupuji spektrum ci futaba vysilacky
jop, vysílačky žádnej řev, ale fungujou.. na druhou stranu já se setovkou jezdím už skoro 2 roky a žádnej problém
martinD píše:neviem na akej trati chce jazdit, len nech sa uisti vopred, ze ho tam s tym kramom aj pustia , trate zvyknu mat urcenie a erevo nie je truggy, je to nejaky pretazeny podivny hybrid.
Nevím proč by ho na trať nemohli pustit. Pravda, na oficiální závody truggy ne, ale na běžný blbnutí? Vždyť je to 4x4 tak jim trať ani nerozvrtá.. a nebo že by v tom bylo něco jinýho?
Pravda je že při koupi se člověk prohne a dražší jsou už jen auta 1/5 na druhou stranu dostane ultimátní stroj schopnej po vybalení závodit..
podivný přetažený hybrid
DX7, Gama 2100, Traxxas Revo 3.3
Re: Traxxas E-Revo
ultimátní stroj schopnej po vybalení závodit..
niekto ma predsudky niekto zas zaslepenost, zavodit je schopne vsetko mozne, co ale z ereva vystihuje slovo ultimatne, to teda neviem.
existuju trate kam nepustia 1/8 buggy, mokra trat po ich zavode vyzera ako motokrosova, necudoval by som sa, keby niekto nechcel na svojej trati fakticky 1/8 monstertruck a to ze to je stvorkolka, je uplne fuk, najviac bordelu na trati nerobia 1/10 kilo a pol vaziace dvojkolky
niekto ma predsudky niekto zas zaslepenost, zavodit je schopne vsetko mozne, co ale z ereva vystihuje slovo ultimatne, to teda neviem.
existuju trate kam nepustia 1/8 buggy, mokra trat po ich zavode vyzera ako motokrosova, necudoval by som sa, keby niekto nechcel na svojej trati fakticky 1/8 monstertruck a to ze to je stvorkolka, je uplne fuk, najviac bordelu na trati nerobia 1/10 kilo a pol vaziace dvojkolky
dt-01,df-02,Asso b4.1,Sworkz s104,Ejebo,TLR 8ight-t 2.0,Xray xb9,Agama a8,Schumacher SVR,Xray XT8e
- CoralinaCZ
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte 04.02.2014 20:47
- Bydliště: všudybyl
Re: Traxxas E-Revo
ultimátní je ta jeho univerzálnost
přitom to ale neznamená, že se hodí na všecko a všecko stojí za prd, jak býva u univerzálních věcí zvykem
a když se poladí a vymění pneu
Nebo víš o monsteru 1:10 který má srovnatelný vlastnosti podvozku?
Nemyslím si, že jsem zaslepenej a rozhodně nejsem traxxas fanatik. Jen z toho co jsem viděl usuzuju, že podvozek TRX revo je nejpromyšlenější.
Nebo víš o monsteru 1:10 který má srovnatelný vlastnosti podvozku?
Nemyslím si, že jsem zaslepenej a rozhodně nejsem traxxas fanatik. Jen z toho co jsem viděl usuzuju, že podvozek TRX revo je nejpromyšlenější.
DX7, Gama 2100, Traxxas Revo 3.3
Re: Traxxas E-Revo
jelikoz E-revo vlastnim a nedám na nej dopustit, tak musim rict ze pokud chces jezdit na trati, tak bych sel do nejake Buggy. ale jinak i na draze je Traxxas super... http://www.hobby-test.com/aktualne-trax ... -1-10.html
Re: Traxxas E-Revo
Pristi rok prodam hpi vorzu flux a asi si koupim neco od xray v elektrice 4x4
udelam si radost.
Jinak kolega to uz byl vyzkouset a jezdi to zajimave. Zatim spokojenej az na nejake drobnosti
Jinak kolega to uz byl vyzkouset a jezdi to zajimave. Zatim spokojenej az na nejake drobnosti
Výpadky signálu, krátký dosah
Ahoj,
mám traxxas s originální vysílačkou 2,4Ghz (http://www.astramodel.cz/cz/katalog/tra ... 25411.html) Do "vodotěsného boxu" se mi dostala voda (taková ta "pěna" která to utěsňuje v místě kde do toho jdou kabely se vymačkala z důvodu toho že jsem s tím často dělal a odtamtu se mi tam dostala pravdopodobně voda) stalo se mi to dvakrát - poprvé jsem to prostě jenom vysušil a jelo se dál ale podruhé jsem to zase vysušil (dokonce i fénem) ale nic to nepomohlo
Teď to má dosah necelých 10 metrů a časté výpadky signálu.
Nevíte někdo co s tím? Doufám že mi neodešel přijímač!?
Děkuji za každý nápad.
mám traxxas s originální vysílačkou 2,4Ghz (http://www.astramodel.cz/cz/katalog/tra ... 25411.html) Do "vodotěsného boxu" se mi dostala voda (taková ta "pěna" která to utěsňuje v místě kde do toho jdou kabely se vymačkala z důvodu toho že jsem s tím často dělal a odtamtu se mi tam dostala pravdopodobně voda) stalo se mi to dvakrát - poprvé jsem to prostě jenom vysušil a jelo se dál ale podruhé jsem to zase vysušil (dokonce i fénem) ale nic to nepomohlo
Nevíte někdo co s tím? Doufám že mi neodešel přijímač!?
Děkuji za každý nápad.
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6