Náhrada motoru

Motory, gyra, serva, regulátory, stabilizátory, ale i ložiska a jiné obecné technické problémy
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Náhrada motoru

#1 Příspěvek od Back »

Ahoj.
Rád bych požádal o radu. Potřebuji náhradu motoru pro Hirobo Lepton EX, místo stávájící Kory 1090kW 600W. Tento motor je slabý a dusí se.Létám LiPol 3s 4200 regl Kontronik Jazz 40-6-18. Nebo může být nedostatek výkonu způsoben regulátorem?

Díky Petr
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
XB8R
Příspěvky: 905
Registrován: stř 09.08.2006 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada motoru

#2 Příspěvek od XB8R »

1090kW je zhruba 1500 koní, to ti nestačí? :-)
Logo 500 VBar, nano CPX
Uživatelský avatar
XB8R
Příspěvky: 905
Registrován: stř 09.08.2006 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada motoru

#3 Příspěvek od XB8R »

Teď vážně - stejný pohon jsem měl ve SniperoviII, ale na 4s Lipol. Výkon byl celkem slušný, motykářovi by to ale asi nestačilo.
Logo 500 VBar, nano CPX
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada motoru

#4 Příspěvek od Back »

Motor se při rychlém pumpování kolektivu značně zpomaluje (téměř dojde k zastavení) až dochází k ujíždění ocasu.....takže bohužel nestačí. 8O
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
XB8R
Příspěvky: 905
Registrován: stř 09.08.2006 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada motoru

#5 Příspěvek od XB8R »

Správně je to samozřejmě 1090 kV, ne 1090 kW, jak píšeš. Na netu jsem koukal, že se stejným setupem létají 4s baterii.
Logo 500 VBar, nano CPX
Uživatelský avatar
shake13
Příspěvky: 859
Registrován: úte 19.01.2010 0:00
Bydliště: Partizanske

Re: Náhrada motoru

#6 Příspěvek od shake13 »

Ja myslim, ze by to chcelo sa skor pozriet na akumulatory, v akom su stave - teda zmerat ich vnutorny odpor. Este napis, ake silne aku pouzivas - teda ake maju C. Mala hodnota tiez moze znamenat maly celkovy vykon.
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander
Uživatelský avatar
petrct
Příspěvky: 2787
Registrován: sob 27.10.2007 0:00
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada motoru

#7 Příspěvek od petrct »

Ja tenhle pohon ze snipra nahradil motorem z protose, který má témněř jednou tak velký výkon.
Chase360 SniperII LA 700 Agile 7,2 Rytmus Max
http://petrct.rajce.idnes.cz/
http://www.helitesin.cz/
Uživatelský avatar
shake13
Příspěvky: 859
Registrován: úte 19.01.2010 0:00
Bydliště: Partizanske

Re: Náhrada motoru

#8 Příspěvek od shake13 »

Nasiel som aj nejake video:
http://www.youtube.com/watch?v=DFX5dXTKV6I
Je tam popisane aj osadenie - motor, regulator, aku.
Inak k tej tej zostave co popisuje Back: je to nevhodne zvolena zostava, co sa tyka znizenia poctu clankov a tym padom zvysenia KV na motore. Ono by to takto mohlo fungovat, ale len s akumulatormi s vyssim C (aspon 40C) a s regulatorom minimalne 80A. Vyhodnejsie je ale samozrejme povodna zostava na aku 4S.
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada motoru

#9 Příspěvek od Back »

Předně se omlouvám za tu chybu kW :oops: .
Baterii používám 3s 4200 35(70)C a je měsíc stará. Na 4s se mi tento motor dostával přes otáčky s nejvyšší účinností a to pro oběžky moc dobré není...
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada motoru

#10 Příspěvek od Back »

Já jsem totiž na 4s létal také a tam docházelo k něčemu podobnému...... je tudíž možné,že je motor už horší nebo fakt nevím... :(
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
shake13
Příspěvky: 859
Registrován: úte 19.01.2010 0:00
Bydliště: Partizanske

Re: Náhrada motoru

#11 Příspěvek od shake13 »

Ak mam svoj nazor napisat, tak cela zostava, ako som uz spomenul vyssie, nie je vhodna - teda je pre tuto heli na dnesnu dobu poddimenzovana. A to plati pre motor, regulator a poctom clankov aj akumulator. V tom videu, co som sem dal vyssie je zostava: Motor: Scorpion HK-3226-900KV,ESC: Kontronik Jazz 80,aku 4S 3300 30C. Na slusne polietanie, vid uz spomenute video, je potreba naozaj vykonu viac.
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Náhrada motoru

#12 Příspěvek od Back »

shake13 píše:Ak mam svoj nazor napisat, tak cela zostava, ako som uz spomenul vyssie, nie je vhodna - teda je pre tuto heli na dnesnu dobu poddimenzovana. A to plati pre motor, regulator a poctom clankov aj akumulator. V tom videu, co som sem dal vyssie je zostava: Motor: Scorpion HK-3226-900KV,ESC: Kontronik Jazz 80,aku 4S 3300 30C. Na slusne polietanie, vid uz spomenute video, je potreba naozaj vykonu viac.



Velmi děkuji,přesně tohle jsem potřeboval (konkrétní sestavu). Určitě pohledám něco v této třídě....
Neporadil by mi prosim případně někdo adekvátní náhradu motoru HK-3226-900KV třeba od Turnigy??
Ještě jednou díky...
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Odpovědět

Zpět na „Heli - technika“