Ahoj.
Jsem začátečník mezi quad piloty...Postavil jsem ZMR250 s EMAX1804,Emax12A,naze32 a tak nějako ji zkouším rozchodit...
Mám na ni 2200mAh celkem masivní baterku, takže CoG je asi lehce posunuto dozadu.
Pokud zkusím vzlétnout bez režimu - tedy acro, quad couvá... To bych ještě pochopil - acro = bez stabilizace, že?
Ale v režimu baro+angle a baro+horizon dělá to samé... Nemělo by se to v těchto režimech snažit zůstat na místě?
V cleanflightu jsem vše kalibroval a mělo by být ok... PID jsem zatím netunil...
Když dopředu na držák přidělám kameru, CoG se celkem srovná a quad je celkem ovladatelný, takže to vypadá, že problémem je to těžiště. Ale stále mi nejde do hlavy, jestli by se quad neměl ve zmíněných modech snažit udržet stabilizovanou polohu?
Když to zjistí, že to couvá, nemělo by to pustit do zadních motorů víc šťávy?
Může mi to prosím někdo objasnit?
Zde video:
https://www.youtube.com/watch?v=4TaxCv7_jcE
Dík za rady
ZMR250 stabilizace
Re: ZMR250 stabilizace
Zkouset to doma neni optimalni. Toci se vzduch po odrazu od sten. Navic to ze se ti copter pri zvednuti o 2cm nad zem nechova korektne je normalni. Jmenuje se to prizemni efekt.
Vem ho ven a trochu zatop pod kotlem aby vyskocil aspon do metru. Pak uvidis co se deje. Teziste by nemelo mit takovy vliv ale mozna bude potreba vytrimovat.
Vem ho ven a trochu zatop pod kotlem aby vyskocil aspon do metru. Pak uvidis co se deje. Teziste by nemelo mit takovy vliv ale mozna bude potreba vytrimovat.
coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
Také je možné, že to je "křivě" zkalibrované?
Nicméně tak jak napsal Amper, je špatné zkoušet to doma a tak blížko stěn či ostatních předmětů a tak nízko nad zemí. Ze všech stran se na kopt tlačí vzduch, který foukají vrtule dolů pod koptéru a nemá kam odfučet...