Ahoj,
Je to jednodušší než si myslíš, to zvládneš i sám

Taky jsem z toho měl strach, ale po několika rozborkách, to mám rozložené a složené do 10min, pokud již mám z auta venku

Jednoduchá rada, pastorek musí jít zlehka, řada lidí to dělá na papírek, ale pocitově mi to přijde lepší. To poznáš sám že ozubená kola jdou ztuha - to už je moc a navíc to vydává dost kovový zvuk (pokud jezdíš železo a ne plast) Pokud by nebylo spasované správně, jediné co hrozí je prokluz ( rozuměj tomu tak že pokud auto půjde proti nějaké strmé překážce, tak se může stát že ten krouťák to prostě přetočí - nastane tam prokluz mezi pastorkem a hlavním spurem to je když to není dostatečně spasované) A správně připevněný motor k rámu, to je taky předpoklad úspěchu
Držím palce

Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S