Motorek se párkrát roztoči a pak přestane reagovat

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Odpovědět
Zpráva
Autor
jiri.granat

Motorek se párkrát roztoči a pak přestane reagovat

#1 Příspěvek od jiri.granat »

Zdravím vás mám tento problém. Můj RC model auta přestal jezdit. Fungovalo pouze zatáčení. Měřil jsem napětí a proud na konektorech k motorku a bylo vidět že to reagovalo na ovládání. Usoudil jsem tedy že je pryč motor. Koupil jsem nový, předělal pastorek. A začal zkoušet. Motorek se točil podle ovládání. Ale po chvíli začal zase vynechávat. Tak jsem s ním zahrkal, pootacel a zase šel jak měl. Chvilku to běželo a pak zase konec. Na ovládání přestal reagovat.jsem začátečník tak nevím co ještě vše doplnit. Díky za jakoukoliv radu či tip.
koko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorek se párkrát roztoči a pak přestane reagovat

#2 Příspěvek od koko »

Dej sem fotku auta a zkontroluj baterku, jestli má dostačující kapacitu.
LMK Říčany
Graupner HoTT mz-32
jiri.granat

#3 Příspěvek od jiri.granat »

Přikládám obrázky s pohledem na vnitřnosti auta
Pohled na řízení a motorek 1
Pohled na řízení a motorek 1
Pohled na řízení a motorek 2
Pohled na řízení a motorek 2

Baterka je původní. Moc toho najezdit nestihla. Byla nabíjená ne víc než 10x a stará cca 2 roky. Jinak jak jsem psal. Zatáčení normálně reaguje. Hlavní motorek po výměně taky běžel a pak postupně přestal reagovat. Ale opravdu tím stylem, že to chvíli jelo. Pak to zase nejelo, pak jelo a už vůbec.

Jinak mohu ten motorek otestovat tak, že to přímo připojím na baterku? Nebo to tak nejde?
DAF
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od DAF »