Pomoc s palubní elektronikou
Pomoc s palubní elektronikou
Zdravím pánové. Je to muj první větší model P40 rozpětí 2,5m motor ZDZ80RV a hmotnost cca12kg.Mám nakoupené tyhle věci 8ks serva JX5521mg analog cca400kč kus. Dále regulátor napětí VR Pro Duo DUALSKY, a napájení LiPo-2článek 2200mAh. Jde mě vlastně o spolehlivost těchto součástí hlavně serva a regulátor napětí jestli někdo má zkušenost děkuji
Re: Pomoc s palubní elektronikou
VR pro duo používám v jednom modelu, sehnal jsem ho jako starší, použitý za 500 Kč (no nekupte to) s tím že dotyčný ho používal a vychválil a že už mu je o ničemu a já ho určitě využiji.... Nejprve jsem úplně přesvědčený nebyl (měl jsem možnost i vrácení prodávajícímu) ale něco jsem si o tom přečetl, nainstaloval do modelu a musím říct že spokojenost, funguje jak má bez jakýchkoliv problémů!
Napájím 2x 2S Li-ion
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
Re: Pomoc s palubní elektronikou
Dík a je pravda když neodpojíš baterie přímo od konektoru tak to bere pořád proud. Četl jsem to na polských stránkách. A ještě jsem myslel že se napájí jen LiPo baterkami a ty máš jiné
Re: Pomoc s palubní elektronikou
Nevím jak to je při neodpojených baterkách, ale logicky si to pořád něco bude brát, myslím že to ovšem bude zanedbatelné proti odběru při provozu. Každopádně jsem naučený že když jdu létat, zapojím a když přistanu, odpojím baterky, mám to i velmi dobře přístupné, takže to pro mě není žádný problém.
Podle návodu vstupní napětí 5,3V-8,4V takže 2S Li-Pol=8,4V a 2S Li-ion=8,2V a určitě by to fungovalo i na jiné články v uvedeném rozmezí, takže možností více....
Používám Li-ion, přijdou mi pro napájení paluby vhodnější, bezpečnější a prostě jsem je měl k dispozici, tak jsem je použil
Podle návodu vstupní napětí 5,3V-8,4V takže 2S Li-Pol=8,4V a 2S Li-ion=8,2V a určitě by to fungovalo i na jiné články v uvedeném rozmezí, takže možností více....
Používám Li-ion, přijdou mi pro napájení paluby vhodnější, bezpečnější a prostě jsem je měl k dispozici, tak jsem je použil
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
Re: Pomoc s palubní elektronikou
Ty elektronické spínače jsou obvykle na tomhle principu:
Při vypnuté palubě je ten spínač sepnutý a proud teče těmi odpory. V tom případě pokud jsou tam LiIonky, tak proud je cca 8V / 110 000 Ohm = 0,073 mA což za 24 hodin sežere 1,75mAh; za měsíc 52mAh.
Při vypnuté palubě je ten spínač sepnutý a proud teče těmi odpory. V tom případě pokud jsou tam LiIonky, tak proud je cca 8V / 110 000 Ohm = 0,073 mA což za 24 hodin sežere 1,75mAh; za měsíc 52mAh.
jyrry.webnode.cz
Re: Pomoc s palubní elektronikou
S těma voltama to chápu v návodu je napsané pouze LiPo tak jsem myslel že můžou být jen ony.S tím odpojením bych měl problém je to dost velké Ero a pořád to rozdělávat to asi nee,v jakém to máš letadle jestli to není tajně dík
Re: Pomoc s palubní elektronikou
Děkuji za vysvětlení tak to je zanedbatelný odběrjyrry píše:Ty elektronické spínače jsou obvykle na tomhle principu:
Při vypnuté palubě je ten spínač sepnutý a proud teče těmi odpory. V tom případě pokud jsou tam LiIonky, tak proud je cca 8V / 110 000 Ohm = 0,073 mA což za 24 hodin sežere 1,75mAh; za měsíc 52mAh.
Re: Pomoc s palubní elektronikou
Nějaká zkušenost s těmi JX servi má někdo
Re: Pomoc s palubní elektronikou
zdenek32 píše:Nějaká zkušenost s těmi JX servi má někdo
Nedávno jsem kupoval jetého VELOXE který měl JX serva na VOP. Strašný šmejd (ty serva!), totálně neplynulý chod, letadlo ve vzduchu skákalo jak po schodech, hned šly pryč a nahradily je digi Hitec asi 8kg
Jeti DC-16
F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
Re: Pomoc s palubní elektronikou
Dík za názor, chci právě použít nějaké analogové serva s tahem tak do 15kg. Ale zase abych za něj nedal 1500Kč. Mě se třeba líbí Savox SC-0251MG tah 16kg ale je digitál
-
Michal Matějka
- Příspěvky: 584
- Registrován: pon 10.01.2011 0:00
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s palubní elektronikou
proč trváš na analogových?
Re: Pomoc s palubní elektronikou
Michal Matějka píše:proč trváš na analogových?
nebudeš mě věřit ale já sám nevím proč
Re: Pomoc s palubní elektronikou
No mne nie je jasné ako napojíte 8serv na 4výstupy VR Pro duo.
Re: Pomoc s palubní elektronikou
ludicek píše:No mne nie je jasné ako napojíte 8serv na 4výstupy VR Pro duo.
Jednoduše, pouze 4 nejdůležitější, s největším odběrem, ostatní normálně do přijímače.
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
Re: Pomoc s palubní elektronikou
Přesně jak píše REX