TRISTAR

Dřevěné dvoumetrovky startované gumicukem. Modely řízené jen směrovkou, výškovkou a brzdícím štítem. Kategorie snadno dostupná a velmi vhodná pro kroužky a mládež.
Odpovědět
Zpráva
Autor
BohusB
Příspěvky: 12
Registrován: stř 03.02.2021 11:50

TRISTAR

#1 Příspěvek od BohusB »

Mám otázku na Pána Plichtu: Na vašich stránkach je popis stavby modelu TRISTAR-Light s krídlom s dvojitým lomením ucha. Na posledných fotkách sú "ušká" vyrovnané. Dôvodom bola havária, alebo letové vlastnosti?
Uživatelský avatar
daber
Příspěvky: 67
Registrován: stř 24.01.2007 0:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou, letiště Aero Vodochody
Kontaktovat uživatele:

Re: TRISTAR

#2 Příspěvek od daber »

Letové vlastnosti, kolega stavěl rovnou bez oušek a mě připadal letový projev lepší, tak že jsem uříznul a narovnal. Musí se dát pozor na celkové rozpětí křidla, pokud plánuješ závodní létání. A můj názor je to lepší bez oušek. Při potahu vlísem je křídlo lepší do bezvětří a celkově slabších podmínek. Při potahu folií je křídlo rychlejší a lépe proniká při větru.
Promiň zaskočil jsem za pana Plichtu, ale jak ho znám bude souhlasit :D
V.Dvořák
www.modelpilot.cz
Jeti DC a všechno co lítá.
BohusB
Příspěvky: 12
Registrován: stř 03.02.2021 11:50

Re: TRISTAR

#3 Příspěvek od BohusB »

Ďakujem za odpoveď
Uživatelský avatar
clouseau
Příspěvky: 810
Registrován: pon 01.03.2004 0:00
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: TRISTAR

#4 Příspěvek od clouseau »

daber píše:Letové vlastnosti, kolega stavěl rovnou bez oušek a mě připadal letový projev lepší, tak že jsem uříznul a narovnal. Musí se dát pozor na celkové rozpětí křidla, pokud plánuješ závodní létání. A můj názor je to lepší bez oušek. Při potahu vlísem je křídlo lepší do bezvětří a celkově slabších podmínek. Při potahu folií je křídlo rychlejší a lépe proniká při větru.
Promiň zaskočil jsem za pana Plichtu, ale jak ho znám bude souhlasit :D


Samozřejmě Václave souhlasím. Taky jsem ouška po zkušenostech narovnal :)
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR
Odpovědět

Zpět na „Větroně RES“