poradte nastavenie motora LRP S8 rebel BX
poradte nastavenie motora LRP S8 rebel BX
prajem pekny den, chcen vas poprosit ci by mi niekto vedel poradit nastavit zhaviiaci motor Z25R sport, neviem co mam robit, model nastartujem chyti ale ma vyssie otacky, akonahle ich idem znizit tak model pri malych otackach zhasne, uz som z toho nanervy, poradte mi , dakujem
- Paris Ivan
- Příspěvky: 525
- Registrován: pát 21.01.2011 0:00
- Bydliště: Ostrava-Poruba ČR
Re: poradte nastavenie motora LRP S8 rebel BX
Odpovím ti otázkou, jsou na karbecu dvě jehly nebo jen jedna?
Pokud dvě, tak povoluj volnoběžnou až se motor udrží v chodu i na malý plyn.
Hlavní jehla je ta ke které přichází palivo a volnoběžná je obvykle proti ní.
Téměř žádný motor nejde nejlépe na základní nastavení jehel.
Musíš si sním hrát.
Pokud dvě, tak povoluj volnoběžnou až se motor udrží v chodu i na malý plyn.
Hlavní jehla je ta ke které přichází palivo a volnoběžná je obvykle proti ní.
Téměř žádný motor nejde nejlépe na základní nastavení jehel.
Musíš si sním hrát.
Re: poradte nastavenie motora LRP S8 rebel BX
dik idem skusit
Re: poradte nastavenie motora LRP S8 rebel BX
nazdo no model sa mi podarilo rozchodit ale zas mam iny problem
ked je uz zohriaty a jazdim a dam vecsie otacky tak motoru chvilku trva kym klesnu otacky, cim to moze byt? a ked som mu troska ubral paliva tak mam robit aj nieco zo zmesov?? pridat , ubrat
za odpoved dakujem
za odpoved dakujem
- Paris Ivan
- Příspěvky: 525
- Registrován: pát 21.01.2011 0:00
- Bydliště: Ostrava-Poruba ČR
Re: poradte nastavenie motora LRP S8 rebel BX
Ahoj,
Hladina otáček se nastavuje otevřením šoupátka (klapky) karburátoru.
Jehlami se seřizuje správná bohatost směsi (vzduch-palivo) v režimech, volnoběh--plný plyn--a následně i přechody mezi nimi.
Nejde dost dobře tady napsat, kolik čeho. Každý motor se chová trochu jinak. Je to o zkušenostech které získáš provozem různých
typů a kubatur motorů.
Ivan
Hladina otáček se nastavuje otevřením šoupátka (klapky) karburátoru.
Jehlami se seřizuje správná bohatost směsi (vzduch-palivo) v režimech, volnoběh--plný plyn--a následně i přechody mezi nimi.
Nejde dost dobře tady napsat, kolik čeho. Každý motor se chová trochu jinak. Je to o zkušenostech které získáš provozem různých
typů a kubatur motorů.
Ivan