Mno, rekneme, ze bys na nem mel byt schopen udrzet prst tak 2-3 vteriny, pak uz to muze palit.
U stridaku se doporucuje cca 60 stupnu C. A da se na to koupit jednoduchy infrateplomer za asi 200. Podminkou je hladky leskly kovovy povrch, aby to dobre zmerilo.
Stejnosmery se vari ciste z principu, maji nic moc ucinnost. Proto na stejnosmer patri pasivni chladic, obzvlaste v lete, kdyz je 30 stupnu. On se totiz pak kazdy divi, ze "se to upeklo", ale neni divu.
Neni to jen o tom tam prdnout motor s co nejvice otackami nebo nizsi voltazi a koukat, jak to sviha. Modelar by mel aspon trosku uvazovat, nez tam da "neco". Tzn. spocitat si jaky pastorek, jak velky spur gear a jaky motor k tomu.
Je to asi jako kdyz mas pocitac a chces pretaktovavat procesor. Jde to, ale musis dobre chladit. Tady je to uplne stejne. Do auta, kde se dava stejnosmerny motor na 8,4V muzes klidne dat motor na 7,2V, ale pak je nutne lepe a poradne chladit. Tak jako tak se musi pocitat s tim, ze bude dochazet k pretezovani a druhy motor odejde drive, nez prvni.
Jeste dalsi testik je, ze na motor plivnes a kdyz to zasyci, tak je take neco spatne
