Upoutaná maketa letadla Delfín s pulzačním motorem
-
psmotokary
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát 12.09.2014 13:49
Re: Upoutaná maketa letadla Delfín s pulzačním motorem
Tak jsem našel ještě nějaké dobové foto makety, zase Mig....., ale plány na Delfína stále nikde 
-
psmotokary
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát 12.09.2014 13:49
Re: Upoutaná maketa letadla Delfín s pulzačním motorem
Tak jsem se nakonec dozvěděl, že jde o model dělaný panem Braunerem, jen nevím zda se někdy podaří sehnat plánek, uvidím, třebas časem, jinak je to cca totožné konstrukce jako jsem vložil plánky MIG. Mělo to být na Panoramu, uvnitř chycená objímkou, svíčkou dolů, odpružený podvozek aj., je to pěkný model a ponechání jako historický kus je myslím dobré, když byste měl někdo plonkový motor, či i jakýkoliv jiný, nebo model s pulzačním motorem, budu za nabídku vděčný, případně napište na email: anajartep@seznam.cz, díky.
- TomasC
- Site Admin
- Příspěvky: 11261
- Registrován: pát 25.04.2003 0:00
- Bydliště: Praha Hloubětín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upoutaná maketa letadla Delfín s pulzačním motorem
JSem nějak přehlédl pokračování, tak až teď. Sorry.
To není naprosto problém, není to otravování, jen je to prostě podle pravidel.
Tohle se píše obvykle v bulletinu k příslušnému mistrovství světa.
Snaha je zaletět co nejméně. V tréninku se dovedu trefit opakovaně do rozmezí 2-10metrů. Přičemž těch 10 metrů poznám, že je to nějaké dlouhé.
Vpodstatě to ten člověk jen kontroluje. Zatáčíme na počítání. Je to hezky vidět, jak si mechanici pomáhají do rytmu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VyTm_svLJy8[/youtube]
Neváhej se ptát. Pylony mám rád a osvěta je třeba.
VTjr píše:Já se omlouvám za otravování:oops: , ale je fakt snadnější se zeptat, než to někde hledat a číst, navíc v cizím jazyce.![]()
To není naprosto problém, není to otravování, jen je to prostě podle pravidel.
VTjr píše:No ani nevím, jestli bych se o tomto tam dočetl, když je to jen jakýsi tradiční bonus.![]()
Tohle se píše obvykle v bulletinu k příslušnému mistrovství světa.
VTjr píše:Opravdu si však nedovedu představit, kolik dráhy navíc se zaletí za ty pylony.
Snaha je zaletět co nejméně. V tréninku se dovedu trefit opakovaně do rozmezí 2-10metrů. Přičemž těch 10 metrů poznám, že je to nějaké dlouhé.
VTjr píše:Jak je to dnes vlastně se signalizací u toho 3. pylonu? Je tam člověk jako kdysi, anebo je to už na nějaké technice?
No člověk, co když je ten signalizátor moula a mává pozdě?A to už se neodvažuji spekulovat, že třeba může i někomu nadržovat.
Stáva se to?
Vpodstatě to ten člověk jen kontroluje. Zatáčíme na počítání. Je to hezky vidět, jak si mechanici pomáhají do rytmu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VyTm_svLJy8[/youtube]
Mít vlastního mávače, kontrolora , někoho z týmu, kameru je strikně zakázáno a vedlo by to jistě k diskvalifikaci. Součást pravidelVTjr píše:A máš tam i svého kontrolného pomocníka, mávače, anebo je to zakázáno (vím, že kdysi určitě nebylo)? Predpokládám ale, že ty přední pylony si uhlídáš sám.
Neváhej se ptát. Pylony mám rád a osvěta je třeba.