JMalik píše:venry píše:
Takže jsem si trošku udělal času a prošel zápisy LMU na UCL nikde není ani zmínka o LMU , incidentu či předpokladu LMU z důvodu střetu či sblížení modelu vůči dospělému éru,přepokládám že LMU u LAA vyšetřuje UCL nebo nějaká vlastní komise LAA to opravdu nevím jsem aeroklubák i přesto jak sám píšeš "musím si počkat na nějaký zápis nehody............
Asi si jenom nerozumíme.
Incident tohoto typu vyšetřuje AK, nebo LAA, podle typu letadla (sportovního létajícího zařízení). Pro obě organizace je pak rozhodující konečné stanovisko ÚCL.
Jestli se to dostane až k tomuto šetření je jenom o tom hlášení události.
(Pokud to stále není jasné, tak já se k tomu dál vyjádřovat s upřesňujícími odpověďmi už radši nebudu)
Opravdu si asi nerozumíme viz letecký předpis pro letecké nehody a incidenty L 13 http://lis.rlp.cz/predpisy/predpisy/index.htm , http://www.uzpln.cz/index.htm . proto jak jsi upozorňoval na četnost incidentů či nehod model versus letadlo stačilo dat odkaz třeba takto http://www.uzpln.cz/zazpr10/zz10.htm