
Ako lepsie zaistit koliesko?
Ako lepsie zaistit koliesko?
stala sa mi dnes taka vec ze pri tretom lete na Sbachu 2,2 m mi odpladlo koliesko na podvozku, bolo zaistene kruzkom ako je na obrazku kde sa povolil cervik a kruzok vypadol a s kolieskom, ako by sa to dalo vymysliet inac spolahlivejsie?


Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
maroslong píše:Loctite bude asi najlepší pretože je na to určený, ale sám to mám zakvapnuté nejakou Humbrolkou na plastikáče a drží to už tretí rok prevádzky. V mojom prípade ale papuča nedovolí tomu krúžku vypadnúť ani keby povolil, inak by som si to takto "odfláknuť" nedovolil.
je to moje prve vecsie lietadlo a ver tomu ze vsetko som sa snazil maximalne poistit atd, ale to ma bohuzila nenapdlo a papuce kvoli horsiemu povrchu na pristatie tam nemam. Pristal som aj bez kolieska, posadil som ho na jednom nastastie sa nic nestalo
Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
[quote="Bora"]Je dobré v místě kde je červík vybrousit malou plošku na osičcea červík zakápnout lakem od Loctite přímo na to určeným nebo barvou.[/quote)
ma pravdu predsedo!
ma pravdu predsedo!
Vzlétnout můžeš,ale přistát musíš!!
Tak hurá do vzduchu!!!!!
letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
Tak hurá do vzduchu!!!!!
letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
ubosek píše:JMalik píše:ubosek píše:JMalik píše:Červík jsi měl zakápnutý Loctite?
samozrejme nemal
PRIME LOK TYPE 245 BLUE (modrý Loctite)
a kde to kupim, v nejakych farbach lakoch, na co sa to otiginal pouziva ten loctite?
V lepších Barvy laky, Autodíly......, je to normálně běžně k dostání, využiješ to na dost věcí, kde potřebuješ zajistit šroubový spoj kov - kov.
(V kombinaci kov - plast to nemaká, navíc po tom některé plasty zajímavě křehnou, rozpadají se.)
Loctite, Ceys a další výrobci a distributoři.
Správně se tomu říká anaerobní pojistný tmel na šroubové spoje kov-kov
Anaerobní, protože k vytvrdnutí nepotřebuje přístup vzdušné vlhkosti, jako klasické vteřiňáky.
Vyrábí se obvykle ve třech třídách pevnosti červený, modrý a zelený, v modelařině se nejčastěji používá červený - nejméně pevný, spoj je zajištěn ale ještě ho lze rozebrat normálním nářadím při použití nedestruktivní síly nebo po nahřátí na cca 120 st. C.
Naopak spoje zajištěné zeleným Loctitem se obvykle primárně uvažují jako nerozebíratelné, jediný způsob, jak takový spoj rozdělat, je lokální nahřátí na 300 st. C, pak tmel zdegraduje (rozpadne se) za vyvinutí čmoudíků se zajímavým zápachem a prudce leptavými účinky na oční rohovku.... takže bacha na to.
Správně se tomu říká anaerobní pojistný tmel na šroubové spoje kov-kov
Anaerobní, protože k vytvrdnutí nepotřebuje přístup vzdušné vlhkosti, jako klasické vteřiňáky.
Vyrábí se obvykle ve třech třídách pevnosti červený, modrý a zelený, v modelařině se nejčastěji používá červený - nejméně pevný, spoj je zajištěn ale ještě ho lze rozebrat normálním nářadím při použití nedestruktivní síly nebo po nahřátí na cca 120 st. C.
Naopak spoje zajištěné zeleným Loctitem se obvykle primárně uvažují jako nerozebíratelné, jediný způsob, jak takový spoj rozdělat, je lokální nahřátí na 300 st. C, pak tmel zdegraduje (rozpadne se) za vyvinutí čmoudíků se zajímavým zápachem a prudce leptavými účinky na oční rohovku.... takže bacha na to.