zhavici svicka problem!

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
klaticr1
Příspěvky: 13
Registrován: pát 29.10.2010 0:00
Bydliště: Pěnčín okr.Prostějov

zhavici svicka problem!

#1 Příspěvek od klaticr1 »

ahoj mam takovej problem do vcerejska bylo vsechno ok ale dnes jsem za 1/2 hod. odrovnal 4 svicky !!!! R3 a R4 nejsou prepaleny ale jenom sezkvareny dovnitr (porad zhavijou) ale vlakno je speceny !!!!
nestalo se vam neco podobnyho?
cim by to mohlo bejt sakra?
dik za kazdou radu!
JTulis
Příspěvky: 234
Registrován: pon 23.02.2009 0:00
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JTulis »

Nezměnil jsi palivo? Nežhaví ti moc žhavítko?
Lidé o mě říkají že jsem Flegmatik, ale mě je to jedno a kašlu jim na to!
Uživatelský avatar
fiser.modely
Příspěvky: 1102
Registrován: stř 10.06.2009 0:00
Bydliště: Frenštát Pod Radhoštěm.
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od fiser.modely »

Nevrtal jsi do karbecu???
Uživatelský avatar
klaticr1
Příspěvky: 13
Registrován: pát 29.10.2010 0:00
Bydliště: Pěnčín okr.Prostějov

#4 Příspěvek od klaticr1 »

palivo stejny do karbecu jsem nevrtal do te doby nez se sezkvarily dve svicky
napadlo me ze to vypada jak kdyby tam slo nepatrne min nitra a nestihalo to ochlazovat tu svicku ale teplota je vnormalu ale vsiml jsem si ze mam naprasklou nadrzku a mozna kdyz neni pretlakovana tak to nato muze mit vliv ale asi ne
vubec nechapu co se mohlo stat sakra!
Maxipes
Příspěvky: 1130
Registrován: ned 15.07.2007 0:00
Bydliště: Praha 6, ČR

#5 Příspěvek od Maxipes »

klaticr1 píše:... ale vsiml jsem si ze mam naprasklou nadrzku a mozna kdyz neni pretlakovana tak to nato muze mit vliv ale asi ne
vubec nechapu co se mohlo stat sakra!


Jestli je praskla nadrzka a tim padem nefunguje tlakovani tak motor bezi extreme na chudo a nemuze se uchladit, bud rad ze si ho nezadrel. Rozdil mezi tlakovanim a netlakovanim je tak treba pul otacky na hlavni jehle...
T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 10875
Registrován: pát 23.04.2010 0:00
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Celeron »

Jo tohle seskvareni vlakna delalo na F3D chcipani motoru na konci zavodu odpustenim tlaku z nadrze. Ochuzeni na velkych otackach. Co let, to svicka :( Tak jsem to vyresil, ze se nevypoustel tlak ale uvolnila se hadicka s palivem ze dna nadrze a ta strikla do sani motoru a prechlastalo to motor. Svicky pak neodchazely.
Jirka
Uživatelský avatar
H1N1
Příspěvky: 2777
Registrován: stř 25.08.2010 0:00
Bydliště: Kladno ČR
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od H1N1 »

U toho auta to je tounádrží, pokud špatně těsní tak si motor tahá strašně málo paliva, ale musíš to poznat už na chodu motoru, jednoznačně ti při plném plynu musí chcípnout. Pokud ten tlak neuchází nějak extrémně tak se projevu jen zvýšenou teplotou... kolik jsi měl na svíčce když si to měřil? kolem 160-180?
http://lee93.rajce.idnes.cz/Cabarna_13.6.08/
Uživatelský avatar
klaticr1
Příspěvky: 13
Registrován: pát 29.10.2010 0:00
Bydliště: Pěnčín okr.Prostějov

#8 Příspěvek od klaticr1 »

Jestli je praskla nadrzka a tim padem nefunguje tlakovani tak motor bezi extreme na chudo a nemuze se uchladit, bud rad ze si ho nezadrel. Rozdil mezi tlakovanim a netlakovanim je tak treba pul otacky na hlavni jehle...


dik zalepim nadrzku a snad to bude ok!
vsiml jsem si toho az doma
Uživatelský avatar
klaticr1
Příspěvky: 13
Registrován: pát 29.10.2010 0:00
Bydliště: Pěnčín okr.Prostějov

#9 Příspěvek od klaticr1 »

H1N1 píše:U toho auta to je tounádrží, pokud špatně těsní tak si motor tahá strašně málo paliva, ale musíš to poznat už na chodu motoru, jednoznačně ti při plném plynu musí chcípnout. Pokud ten tlak neuchází nějak extrémně tak se projevu jen zvýšenou teplotou... kolik jsi měl na svíčce když si to měřil? kolem 160-180?


140 ale je fakt ze jsem to meril tak po 30 vterinach
Uživatelský avatar
H1N1
Příspěvky: 2777
Registrován: stř 25.08.2010 0:00
Bydliště: Kladno ČR
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od H1N1 »

Co to je za auto? 140 je moc na 1/10 kde je malej motorek ale třeba na 1/8 Savika s 4,6 to jeste slo...
http://lee93.rajce.idnes.cz/Cabarna_13.6.08/
Uživatelský avatar
klaticr1
Příspěvky: 13
Registrován: pát 29.10.2010 0:00
Bydliště: Pěnčín okr.Prostějov

#11 Příspěvek od klaticr1 »

kyosho pta3 motor GX15 a vim ze 140 je moc tak jsem tusil ze je tam malo nitra ale nechapal jsem proc az doma jsem si vsiml ze ze je ta nadrz praskla ona totiz netekla je praskla na hore a ja nedavam uplne plnou nadrzku tak to nechcalo
Uživatelský avatar
H1N1
Příspěvky: 2777
Registrován: stř 25.08.2010 0:00
Bydliště: Kladno ČR
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od H1N1 »

Jasny tak to zalep, a trochu tomu dej vic nitra... bude to tupejsi ale nebudes nicit svicky... a ja jezdil vzdy na R5 celej rok.
http://lee93.rajce.idnes.cz/Cabarna_13.6.08/
Uživatelský avatar
arda1
Příspěvky: 19102
Registrován: ned 31.07.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od arda1 »

Jaj -lepení nádrže-čím to budeš lepit? Já s tím bojoval asi rok a vždy to povolilo- vyřešila to až nová nádrž. Jinak máš tam takovou tu pumpičku na nádrži?Jak chcípeš motor?arda1BOT
ICQ 638556901
Uživatelský avatar
klaticr1
Příspěvky: 13
Registrován: pát 29.10.2010 0:00
Bydliště: Pěnčín okr.Prostějov

#14 Příspěvek od klaticr1 »

tak to uz jsem taky zjistil jediny co vypada slibne tak je lepidlo na lepeni pneu k diskum ale pokud to nebude drzet tak asi fakt nova nadrz :( origos stoji 500 kč coz je dost za nadrzku!! ale co se da delat a motor chcipu tak ze ucpu vyfuk
Odpovědět

Zpět na „Auta“