Zdravím,používáte někdo tohle?
http://www.rcshop.eu/kourovy-system-sul ... 28820.html
Nemám návod a dobře to neznám.Poradí nekdo?
Díky.
Sky writer
-
Pepe_Lopez
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv 24.01.2008 0:00
- Bydliště: Podbořany
- Kontaktovat uživatele:
- blacklight
- Příspěvky: 972
- Registrován: čtv 05.01.2006 0:00
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Pokud chceš něco levnějšího tak stačí regulátor otáček a čerpadlo do ostřikovačů ze škodovky.
Za nějakých 250Kč jsi schopný si to vyrobit.
Kvalitu nejsem schopen zhodnotit protože ač mám nakoupené "suroviny" tak jsem to zatím dokupy nedal.
Návody a zkušenosti ale určitě najdeš na internetu.
Za nějakých 250Kč jsi schopný si to vyrobit.
Kvalitu nejsem schopen zhodnotit protože ač mám nakoupené "suroviny" tak jsem to zatím dokupy nedal.
Návody a zkušenosti ale určitě najdeš na internetu.
Katana 3m ZDZ160 a další 3m v přípravě
- blacklight
- Příspěvky: 972
- Registrován: čtv 05.01.2006 0:00
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Kouření se napájí z externí baterie, z přijímače jde jen signál.
Ten systém je dost jednoduchý - máš čerpadlo a k němu klasický modelářský regulátor otáček. A kouření máš namixované spolu s plynem a připojené na nějakém volném kanálu.
Takže když přidáváš plyn tak regulátor rozebíhá čerpadlo a to ti tam lije směs oleje na kouření.
Jde hlavně o to, že na volnoběh by ti to udusilo motor, proto při nízkých otáčkách tam toho jde málo a při vyšších to jede třeba naplno.
Jak už jsem psal, stačí pár hadic, čerpadlo ze škodovky, starý regulátor kolem 5A a funguješ.
Jde jen o to, vychytat kolik se tam má lít oleje při jakém plynu. Ale to bys řešit i u té "drahé" varianty.
A napojení do výfuku - já mám výfuky JMB a ty mají už v kolenou jakoby závit - je tam hodně zesílený materiál a předpokládá se, že tam našroubuješ trysku do závitu.
Na tvojem hrníčku bys musel zboku navařit nějaký kus materiálu a udělat v něm závit, aby to mělo v čem držet. Hlavně vymyslet trysku s velkým rozprachem.
Moje výfuky mají cca 35cm délky, taky jsou tam komory a je tam hodně času, aby se to "odpařilo" a vznikl kouř. Takže já bych moc nemusel řešit rozprašování. Jenže v tom krátkém výfuku to bude asi chtít dost vychytat. Jak s polohou trysky tak s rozprašováním.
Ten systém je dost jednoduchý - máš čerpadlo a k němu klasický modelářský regulátor otáček. A kouření máš namixované spolu s plynem a připojené na nějakém volném kanálu.
Takže když přidáváš plyn tak regulátor rozebíhá čerpadlo a to ti tam lije směs oleje na kouření.
Jde hlavně o to, že na volnoběh by ti to udusilo motor, proto při nízkých otáčkách tam toho jde málo a při vyšších to jede třeba naplno.
Jak už jsem psal, stačí pár hadic, čerpadlo ze škodovky, starý regulátor kolem 5A a funguješ.
Jde jen o to, vychytat kolik se tam má lít oleje při jakém plynu. Ale to bys řešit i u té "drahé" varianty.
A napojení do výfuku - já mám výfuky JMB a ty mají už v kolenou jakoby závit - je tam hodně zesílený materiál a předpokládá se, že tam našroubuješ trysku do závitu.
Na tvojem hrníčku bys musel zboku navařit nějaký kus materiálu a udělat v něm závit, aby to mělo v čem držet. Hlavně vymyslet trysku s velkým rozprachem.
Moje výfuky mají cca 35cm délky, taky jsou tam komory a je tam hodně času, aby se to "odpařilo" a vznikl kouř. Takže já bych moc nemusel řešit rozprašování. Jenže v tom krátkém výfuku to bude asi chtít dost vychytat. Jak s polohou trysky tak s rozprašováním.
Katana 3m ZDZ160 a další 3m v přípravě