Jako pozor thundertiger dělá poměrně kvalitní modely a i když třeba na špičkové závodní brousky to na dráze nemá, tak se s tím dá velice dobře povozit. S olejema je to tak že čím větší číslo tím hustější olej, každý výrobce to značí trochu jinak, takže při laboraci je lepší mít oleje různých hustot od jednoho výrobce. Jako nejběžnější se používá označení třeba 300, 700, 1000, 5000 atd. jednotek někteří výrobci např Xray ubírají v označení jednu nulu. Do tlumičů se používají oleje dejmetomu od 200 do 1000 jednotek, já jsem v Xray T2 jezdíval 350.Pokud se budeme bavit o jízdě na dráze s účelem co nejlepšího času kola tak se věštinou tlumiče nastavují tak že vepředu je trochu větší útlum tzn. buď hustější olej nebo o jednu dírku v pístu méně. tlumiče vepředu se obecně jezdí víc položené než vzadu. Tvrdší předek se jezdí většinou proto aby se auto při vjedu do zatáčky nenáhybalo přes vnější přední kolo a tím pádem nedocházelo k smyku zadku, je jednodužší uřídi na vjezdu do zatáčky nedotáčivé auto, měkčí zadek se zase nastavuje proto aby měl zadek na výjezdu ze zatáčky dobrou trakci, když je to zas moc měké tak je auto na výjezdu líné. Taky diferenciál se vepředu nastavuje trvdší než v zadu, nebo se používá pevná osa či volnoběžka, diferák vzadu je většinou nastaven volný. naopak třeba na drifty se zadní diferenciál dotahuje a předek povoluje. Obecné teorie je takové že měkčí náprava má lepší trakci než ta druhá, když mi třeba klouže předk tak ho trochu změkčím nebo přitvrdím zadek. Taky můžu použít stabilizátory, když dám tvrdší stabilizátor na předek tak zlepším trakci zadku a naopak. Dají se dělat ještě kouzla s geomkou světlou výškou přenášením těžiště atd atd. je toho hromada, nejlepší je zajít někam na závody a někoho šikovného se zeptat. Modeláři bývají velmi vstřícní. dobrá teori na nastavení auta jsou manuály slovenského Xray, co se týká teorie mají to perfektně rozepsané. Třeba zde k poslednímu modelu T3
http://www.teamxray.com/teamxray/showfi ... le_id=6143 některé věci samozřejme na thunderu nepůjdou nastavit ale obecné pravidla platí všude stejně
