První quad prosím o zkouknutí
Re: První quad prosím o zkouknutí
Šrouby M5 jsou zbytečně moc, jsou strašně těžké a taky pro ně musíš vrtat velké díry což oslabuje konstrukci. Běžně se používají M3, já používám M2 anebo plastové M3. Nejlehčí jsou plasťáky, ale jako všechno, i to má stinnou stránku. Pro začátek bych plastové moc nedoporučoval, jednak se při ráně velmi snadno zlomí a druhak nebývá vždy úplně snadné zalomený zbytek šroubu vydolovat z díry.Záleží samozřejmě na konstrukci. Ten rám sice nemáš právě nejlehčí, ale taky to není žádná tragedie.Jsou i těžší krávy a fungují. Neřeš to a lítej.To bude v pohodě. Další copter uděláš lepší. 
Re: První quad prosím o zkouknutí
napadlo mě tedy když už díry mám, že použiju plasťáky M5 na šaši, a motory tedy upevním M2 kovovýma. A ještě otázka, co říkate na tyto regulátory? http://horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.a ... cislo=1833
Re: První quad prosím o zkouknutí
Načo skúšať nevyskúšané, keď sú tu overené regulátory.
BTW, to len mne sa zdá, že je tu jeden človek pod dvomi nickmi?
BTW, to len mne sa zdá, že je tu jeden človek pod dvomi nickmi?
Re: První quad prosím o zkouknutí
no už jsem to vysvětloval na minulé stránce. Momentálně mám notes KO. tak píšu z bráchovo pc který tu je taky registrovaný., jenže ho zapomenu vždycky odhlásit:D tak se tímto znovu omlouvám:D nekouknu se a bum je to napsaný pod ním:D
Re: První quad prosím o zkouknutí
Aha... to som nepochopil. Až teraz. 
Re: První quad prosím o zkouknutí
Troll:
Rovněž bych to až tak moc neřešil. První kopter jsem měl z profilů AL 10x10x2 mm pospojovaných šrouby M3, carbonový střed a vůbec toho nelituji. Váha byla kolem 250g, z toho spojovací materiál necelých 50g (takže i na něm se dá ušetřit). Byl to můj první kopter a učil jsem se s ním létat, takže ran bylo dost a dost a ramena držela, přesto, že jsem je provrtal, nikdy jsem je nezlomil i když jsem měl spoustu varování, že mě v místě vrtání prasknou. Později jsem použil profil AL 10x10x1 mm, čímž jsem kopter značně odlehčil.
Co se reglů týče, tak jsem použil dva druhy nevhodných ESC se kterými jsem měl jenom problémy, než jsem je vyměnil za Turnigy Plusch 18 A (určitě by stačily i 12A, počítal jsem však do budoucna se silnějšími motory) a od té doby létám bez problémů. Dnes se již dají koupit ESC s rychlou odezvou běžně, dříve tomu tak ale nebylo.
Ono totiž když někdo začíná, sejde se několik problémů a ještě k tomu to člověk neumí, no, tak to je docela zážitek.
Ten rám sice nemáš právě nejlehčí, ale taky to není žádná tragedie.Jsou i těžší krávy a fungují. Neřeš to a lítej.To bude v pohodě. Další copter uděláš lepší.
Rovněž bych to až tak moc neřešil. První kopter jsem měl z profilů AL 10x10x2 mm pospojovaných šrouby M3, carbonový střed a vůbec toho nelituji. Váha byla kolem 250g, z toho spojovací materiál necelých 50g (takže i na něm se dá ušetřit). Byl to můj první kopter a učil jsem se s ním létat, takže ran bylo dost a dost a ramena držela, přesto, že jsem je provrtal, nikdy jsem je nezlomil i když jsem měl spoustu varování, že mě v místě vrtání prasknou. Později jsem použil profil AL 10x10x1 mm, čímž jsem kopter značně odlehčil.
Co se reglů týče, tak jsem použil dva druhy nevhodných ESC se kterými jsem měl jenom problémy, než jsem je vyměnil za Turnigy Plusch 18 A (určitě by stačily i 12A, počítal jsem však do budoucna se silnějšími motory) a od té doby létám bez problémů. Dnes se již dají koupit ESC s rychlou odezvou běžně, dříve tomu tak ale nebylo.
Ono totiž když někdo začíná, sejde se několik problémů a ještě k tomu to člověk neumí, no, tak to je docela zážitek.