1:10 Thunder Tiger

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
scarabeus
Příspěvky: 2696
Registrován: ned 10.12.2006 0:00
Bydliště: Praha 5

Re: 1:10 Thunder Tiger

#16 Příspěvek od scarabeus »

To je zvlastni vid :-)

Regl, ktery neni vodeodolny, davat zasadne do balonku nebo do kondomu. A bacha i na zkondenzovanou vlhkost. Popripade ho muzes vodezodolnit Plasti Dipem neboj jinym lepidlovitym pripravkem. Uz se tu o tom psalo, tak pohledej.
Uživatelský avatar
darth.hokro
Příspěvky: 1499
Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#17 Příspěvek od darth.hokro »

http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#18 Příspěvek od Doktor »

radekjack1 píše:V sobotu jsem s touhle (Sparrowhwawk XB) řádil na sněhu a v neděli jsem chtěl zas.Jenže jak jsem to zapnul ,v pěti vteřinách mi zhořel regl.Tak jsem ho rozdělal a byla tam voda. :( :roll:

Tak mně se podařilo v sobotu i v neděli utrhnout neteř od PC a padlo asi osm baterek. Musim zaťukat že s elektronikou žádnej problém a úpravy proti vodě 0. Pučil sem si synovcovo Stadium Blitzera kterýho sem mu koupil k vánocum a jež ho nijak "nebere". Synovec je už bohužel na cestě ke kyberzávislosti a otec ho v tom ještě podporuje a je mu velkým "pařmen" vzorem. :roll:

Po jízdě kompresor a sušení u krbovek. Musim říct, že udržet 2WD truggynu na uježděným sněhu je docela prdel. Neteř mi se čtyřkolkou slušně natírala! :wink:
Teď mam velké nutkání pořídit si klasickou 2WD buggynu na takové kravení. Doma mi leží bez užitku Mig 500 race, ss 50A regl, pípák pro 3S LiPo a zahálí asi 6 kusů 3S liPolek 2,65-3Ah. Takže mi teď v hlavě leží Jekyll od TeamC a nebo Edge od FTX. :roll: :)

>tlavelza
Pokud se Ti podařilo vychytat problém na motoru tak jedině dobře. Počkej ale ještě na léto kdy bude o 35-40°C víc než bylo teď o víkendu a motor nebude chlazenej "sněhem". Pokud to bude v pohodě i v létě tak fajn. :wink:
Uživatelský avatar
radekjack1
Příspěvky: 64
Registrován: pát 05.10.2012 23:05
Bydliště: Přerov

Re: 1:10 Thunder Tiger

#19 Příspěvek od radekjack1 »

No motor už jsem taky měnil a bylo to v létě :) nevydržel ani tři baterie za sebou. :roll:
Colibri V4,V4.5,SPARROWHAWK XB,ST-1,F1
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: 1:10 Thunder Tiger

#20 Příspěvek od tlavelza »

Když se mi povolil červík na kardanu na přední náhon,tak z toho najednou bylo 2WD a nic moc,červíky se prostě musej zalepit.O tom teple v létě jsem taky uvažoval a napadlo mě toto,co ty na to? http://www.rc-auta.eu/zbozi/5017/Alu-ch ... -elox-.htm
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#21 Příspěvek od Back »

Koukám že si elektro užíváte :) . To ale není nic proti tomu,když kolegovy v sobotu po zhruba 3m skoku na buggy 1:8 (nitro) ulomila páka serva řízení a vypadl kontakt napájení přijímač.Pochopytelně pod plným plynem vzalo auto směr přes pole a kolega ho honil -vysílačku nad hlavou (asi lovil signál) až do potoka.Dlouho jsem se tak nezasmál.Po každé,když se někde zaseklo a on už dobíhal,vystřelilo zcela jiným směrem.Nakonec vylezl z potoka po pás mokrý a než došel zpět,měl nohavice jako novodurové trubky a z auta kus ledu.Vše dopadlo dobře,a spravil to horkej čaj.
Druhý den už tolik štěstí neměl a zlomil přední poloosu.Nicměně srandy kopec :lol:
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#22 Příspěvek od Doktor »

>tlavelza
Tak nějakej aktivní chladič je na motor určitě dobrej a mělo by to pomoct.
Jinak 4WD vs. 2WD. Dvoukolka je prostě tam kde chybí adheze (třeba ten uježděnej sníh) vůči 4WD celkem v prd***. Kde má silně navrch jsou nároky na "pilotáž". Jenom se s tim rozjet a udržet přímej směr bez hodin. Projet na tomhle povrchu zatáčku bez hodin, akcelerovat za zatáčkou bez hodin a dobrzdit před další zatáčkou opět bez hodin je slušnej adrenalin. 4WD jede kam ho pošleš. Když jezdíš s 2WD vedle 4WD, tak si připadáš jako zoufalec. Pučíš si tedy 4WD a po chvíli chceš zpátky 2WD, protože 4WD je nuda. :)
Ideál je mít ve stáji oboje!

>Back
Zřejmě slušnej oddíl! Podívaná to musela bejt dobrá! :D
Odpovědět

Zpět na „Auta“