EB-4 S2 Thunder Tiger
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
No tak si raději kup Baju!!! Jinak kolega má prasklou přední poloosu u buggy , jezdí jen na zadek a téměř se to nedá řídit
.
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
psal jsem luxusní cena tj. do 6 tisíc
za to Baju nekoupím
jsem student nemůžu si moc vyskakovat 
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Tak to je fakt super cena,stojí 11k. Já si ale stejně myslím,že auto má mít motor
.
Mám elektro 1:10 monstra Himoto a je to nuda.Jezdí s ním můj 5ti letý syn,a stejně mi bere moji buggynu
,
Mám elektro 1:10 monstra Himoto a je to nuda.Jezdí s ním můj 5ti letý syn,a stejně mi bere moji buggynu
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Tak o tom žádná! Už se těším až HPI začne prodávát benzínové motory (natural) tam už to bude jiný provoz
už žádné 200,- za litr paliva ale pěkně 35,-
http://www.hpiracing.com/news/2012121101/
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Hele naprostý souhlas. Kamarád teď objdnává 10ccm na naturál do savage XL.Tak jsem strašně zvědavej
.Je to za 3500,- komplet i se zapalováním,ale leteckej. No uvidíme.
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
No jen jestli 10ccm nebude málo...v tom novém savikovi je 15ccm ted nvm jak byly přešně ty přepočty nitra kubatury na benzin...ale mám dojem že nějaký 4,93ccm nitro je jako ten 15ccm benzin takže předpokládám že 3,5ccm nitra bude jako ta 10ccm benzin...
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Back píše:Hele naprostý souhlas. Kamarád teď objdnává 10ccm na naturál do savage XL.Tak jsem strašně zvědavej.Je to za 3500,- komplet i se zapalováním,ale leteckej. No uvidíme.
Jestli tim mas na mysli letecky motor do auta, tak aby se kamarad ve finale nedivil...
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
Ano,jde o letecký motor ale v nejhorším skončí u mě v nějakém letadle.
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
h4Wk píše:No jen jestli 10ccm nebude málo...v tom novém savikovi je 15ccm ted nvm jak byly přešně ty přepočty nitra kubatury na benzin...ale mám dojem že nějaký 4,93ccm nitro je jako ten 15ccm benzin takže předpokládám že 3,5ccm nitra bude jako ta 10ccm benzin...
Dvoutaktní motor na naturál je jinak stavěný.Má větší krouťák a můžeš upravit převody.Nicměně sám jsem na to zvědavej
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
O to mi neslo. Predpokladam, ze letecky motor je staveny tak, ze je ofukovan proudem vzduchu za letu. V aute se mu nemusi dostavat dostatecneho chlazeni. Predevsim rychlost je rozdilna.
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
To je velmi zajímavá připomínka.Sice jsme přemýšleli o nuceném chlazení ventilátorem,ale to asi taky nebude dostatečné.
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Re: EB-4 S2 Thunder Tiger
To by musel byt ventilator, ktery das kolem cele hlavy motoru, tedy nejakou sadu ventilatoru. Slo by ale o nevhodne reseni, protoze kazda elektronika navic = zlo. Navic by to nebylo nijak chranene proti bordelu.
Fakt nad tim popremyslejte, abyste nebyli ve finale zklamani, az se bude motor prehrivat (treba taky ne...). U aut vycuhuje hlava motoru z auta jen kousicek, alespon vetsinou, pokud je to origo spalovak. A tak nejak se to uchladi. Zbytek motoru (a cast hlavy) je ale vzdy schovan pod kastli a cirkulace vzduchu je minimalni.
Pokud by byl motor odkryty, bude to chladit asi lepe, ale ucinnost je porad uplne jinde nez v pripade letadla, tam je ofuk znat
Fakt nad tim popremyslejte, abyste nebyli ve finale zklamani, az se bude motor prehrivat (treba taky ne...). U aut vycuhuje hlava motoru z auta jen kousicek, alespon vetsinou, pokud je to origo spalovak. A tak nejak se to uchladi. Zbytek motoru (a cast hlavy) je ale vzdy schovan pod kastli a cirkulace vzduchu je minimalni.
Pokud by byl motor odkryty, bude to chladit asi lepe, ale ucinnost je porad uplne jinde nez v pripade letadla, tam je ofuk znat