EB-4 S2 Thunder Tiger

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#31 Příspěvek od Back »

No tak si raději kup Baju!!! Jinak kolega má prasklou přední poloosu u buggy , jezdí jen na zadek a téměř se to nedá řídit :-) .
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
h4Wk
Příspěvky: 199
Registrován: ned 07.08.2011 0:00
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#32 Příspěvek od h4Wk »

psal jsem luxusní cena tj. do 6 tisíc :) za to Baju nekoupím :-D jsem student nemůžu si moc vyskakovat :)
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#33 Příspěvek od Back »

Tak to je fakt super cena,stojí 11k. Já si ale stejně myslím,že auto má mít motor :lol: .
Mám elektro 1:10 monstra Himoto a je to nuda.Jezdí s ním můj 5ti letý syn,a stejně mi bere moji buggynu :lol: ,
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
h4Wk
Příspěvky: 199
Registrován: ned 07.08.2011 0:00
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#34 Příspěvek od h4Wk »

Tak o tom žádná! Už se těším až HPI začne prodávát benzínové motory (natural) tam už to bude jiný provoz :) už žádné 200,- za litr paliva ale pěkně 35,- :D http://www.hpiracing.com/news/2012121101/
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#35 Příspěvek od Back »

Hele naprostý souhlas. Kamarád teď objdnává 10ccm na naturál do savage XL.Tak jsem strašně zvědavej :) .Je to za 3500,- komplet i se zapalováním,ale leteckej. No uvidíme.
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
h4Wk
Příspěvky: 199
Registrován: ned 07.08.2011 0:00
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#36 Příspěvek od h4Wk »

No jen jestli 10ccm nebude málo...v tom novém savikovi je 15ccm ted nvm jak byly přešně ty přepočty nitra kubatury na benzin...ale mám dojem že nějaký 4,93ccm nitro je jako ten 15ccm benzin takže předpokládám že 3,5ccm nitra bude jako ta 10ccm benzin...
Uživatelský avatar
scarabeus
Příspěvky: 2696
Registrován: ned 10.12.2006 0:00
Bydliště: Praha 5

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#37 Příspěvek od scarabeus »

Back píše:Hele naprostý souhlas. Kamarád teď objdnává 10ccm na naturál do savage XL.Tak jsem strašně zvědavej :) .Je to za 3500,- komplet i se zapalováním,ale leteckej. No uvidíme.


Jestli tim mas na mysli letecky motor do auta, tak aby se kamarad ve finale nedivil...
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#38 Příspěvek od Back »

Ano,jde o letecký motor ale v nejhorším skončí u mě v nějakém letadle.
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#39 Příspěvek od Back »

h4Wk píše:No jen jestli 10ccm nebude málo...v tom novém savikovi je 15ccm ted nvm jak byly přešně ty přepočty nitra kubatury na benzin...ale mám dojem že nějaký 4,93ccm nitro je jako ten 15ccm benzin takže předpokládám že 3,5ccm nitra bude jako ta 10ccm benzin...


Dvoutaktní motor na naturál je jinak stavěný.Má větší krouťák a můžeš upravit převody.Nicměně sám jsem na to zvědavej :lol: .
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
scarabeus
Příspěvky: 2696
Registrován: ned 10.12.2006 0:00
Bydliště: Praha 5

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#40 Příspěvek od scarabeus »

O to mi neslo. Predpokladam, ze letecky motor je staveny tak, ze je ofukovan proudem vzduchu za letu. V aute se mu nemusi dostavat dostatecneho chlazeni. Predevsim rychlost je rozdilna.
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#41 Příspěvek od Back »

To je velmi zajímavá připomínka.Sice jsme přemýšleli o nuceném chlazení ventilátorem,ale to asi taky nebude dostatečné.
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
scarabeus
Příspěvky: 2696
Registrován: ned 10.12.2006 0:00
Bydliště: Praha 5

Re: EB-4 S2 Thunder Tiger

#42 Příspěvek od scarabeus »

To by musel byt ventilator, ktery das kolem cele hlavy motoru, tedy nejakou sadu ventilatoru. Slo by ale o nevhodne reseni, protoze kazda elektronika navic = zlo. Navic by to nebylo nijak chranene proti bordelu.

Fakt nad tim popremyslejte, abyste nebyli ve finale zklamani, az se bude motor prehrivat (treba taky ne...). U aut vycuhuje hlava motoru z auta jen kousicek, alespon vetsinou, pokud je to origo spalovak. A tak nejak se to uchladi. Zbytek motoru (a cast hlavy) je ale vzdy schovan pod kastli a cirkulace vzduchu je minimalni.

Pokud by byl motor odkryty, bude to chladit asi lepe, ale ucinnost je porad uplne jinde nez v pripade letadla, tam je ofuk znat ;-)
Odpovědět

Zpět na „Auta“