ABSOLUTION 3m

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
slaco
Příspěvky: 69
Registrován: stř 10.11.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#31 Příspěvek od slaco »

Prorock píše:
slaco píše:Dneska u nás bylo nádherné počasí. Já jsem dnes proháněl CORADO a tak jsem aspoň dal pár fotek a nějaké video žluto čeveného ABSOLUTIONA, který povýšil na 6čl. Thunder Power 65C .

Odkaz na dnešní fotky a videa: http://absolution.rajce.idnes.cz/absolu ... padu_2012/


Točíš to celkem nízko, to si netroufnu :-) ale taky jsem si byl dnes zalítat a dobrý :-)



Takhle lítá náš "guru" Jirka . Já se musím ještě hodně učit :oops: :oops:
rumcajs
Příspěvky: 89
Registrován: pon 05.11.2012 14:47
Bydliště: Jičín

Re: ABSOLUTION 3m

#32 Příspěvek od rumcajs »

Krásné letadlo a parádní polétání... Co gumička na vrtuli... funguje ke spokojenosti?
Uživatelský avatar
slaco
Příspěvky: 69
Registrován: stř 10.11.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#33 Příspěvek od slaco »

rumcajs píše:Krásné letadlo a parádní polétání... Co gumička na vrtuli... funguje ke spokojenosti?


Gumička, kterou tam mám na fotce se moc neosvedčila, protože je moc slabá a zajížděla mezi trámec a listy vrtule. Musím použit silnější a pak to bude OK.
Uživatelský avatar
sramy
Příspěvky: 1048
Registrován: ned 11.01.2009 0:00
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#34 Příspěvek od sramy »

slaco píše:
Gumička, kterou tam mám na fotce se moc neosvedčila, protože je moc slabá a zajížděla mezi trámec a listy vrtule. Musím použit silnější a pak to bude OK.

Prosím tě, měl bych na tebe dotaz, šlo by nafotit detail jak máš instalovanou tu gumičku na stahování vrtulových listů?
Pochopil jsem to správně, že je chycená za oba kořeny vrtul. listů aprochází mezi vrtulovým kuželem a motorovou přepážkou.
Jaký to má vliv na proudový odběr motoru, zvýšil se?
Díky za odpověď.
Q X7S,Bolero,Q10,Rival,Limit,FW190,Flash,SK450,Viking2E,PikePerfect,Bf109,Aladin
www.lmkchotebor.cz
Uživatelský avatar
slaco
Příspěvky: 69
Registrován: stř 10.11.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#35 Příspěvek od slaco »

[/quote]
Jaký to má vliv na proudový odběr motoru, zvýšil se?
Díky za odpověď.[/quote]

Vliv na odběr motoru jsem neměřil, ale troufám si tvrdit, že u těchto výkonů to nemá vůbec žádný vliv na zatížení motoru :lol:

Zkusím v dohledné době nafotit detail a dám to sem, nebo jestli někdo tady na fóru už detail má , možná pomůže :?:
Uživatelský avatar
sramy
Příspěvky: 1048
Registrován: ned 11.01.2009 0:00
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#36 Příspěvek od sramy »

Díky moc, jasně nepospíchám, až budeš mít čas.
Zkoušel jsem se ptát, ostatní mi bohužel neodpověděli. viz viewtopic.php?f=118&t=51560&start=165
Q X7S,Bolero,Q10,Rival,Limit,FW190,Flash,SK450,Viking2E,PikePerfect,Bf109,Aladin
www.lmkchotebor.cz
rumcajs
Příspěvky: 89
Registrován: pon 05.11.2012 14:47
Bydliště: Jičín

Re: ABSOLUTION 3m

#37 Příspěvek od rumcajs »

zkus to vyfotit...info se bude hodit..dik
Uživatelský avatar
slaco
Příspěvky: 69
Registrován: stř 10.11.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#38 Příspěvek od slaco »

rumcajs píše:zkus to vyfotit...info se bude hodit..dik



tak jsem se konečně dokopal vyfotit gumičku pro sklápění vrtule.
Přílohy
IMG_2852.JPG
IMG_2851.JPG
Uživatelský avatar
slaco
Příspěvky: 69
Registrován: stř 10.11.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#39 Příspěvek od slaco »

Dneska jsem vydoloval dodatečné závaží v trupu (100g) a pořídil těžší baterku s větší kapacitou (Thunder power 3300mAh-6S-45C) a všechno převážil a nafotil vnitřek letadla.

Vážení:
osazená střední část křídla .............. 685g
osazená pravá část křídla .............. 298g
osazená levá část křídla .............. 296g
výškovka .............. 84g
spojky křídel .............. 64g
trup včetně vybavení ............. 1015g
baterie .............. 520g
Letová váha celkem .............. 2962g
Přílohy
IMG_2839.JPG
IMG_2848.JPG
IMG_2850.JPG
Uživatelský avatar
sramy
Příspěvky: 1048
Registrován: ned 11.01.2009 0:00
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#40 Příspěvek od sramy »

díky za foto, už mám představu jak :wink:
Q X7S,Bolero,Q10,Rival,Limit,FW190,Flash,SK450,Viking2E,PikePerfect,Bf109,Aladin
www.lmkchotebor.cz
Uživatelský avatar
honza r
Příspěvky: 273
Registrován: sob 13.10.2007 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#41 Příspěvek od honza r »

ahoj,honite tech 5-6 digitalu pres 5A BEC reglu nebo prijimacovky?popr.jake?diky
Uživatelský avatar
slaco
Příspěvky: 69
Registrován: stř 10.11.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#42 Příspěvek od slaco »

honza r píše:ahoj,honite tech 5-6 digitalu pres 5A BEC reglu nebo prijimacovky?popr.jake?diky


Ano všechny moje modely i Absolutiona provozuji bez přijímačovek. Jedu na BEC z regulátoru a nejsem u nás v klubu sám a zatím ke 100% spokojenosti u všech.
Uživatelský avatar
slaco
Příspěvky: 69
Registrován: stř 10.11.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#43 Příspěvek od slaco »

mihlit píše:přistání na videu nemáš?



Doplnil jsem jedno přistání :o

http://absolution.rajce.idnes.cz/absolu ... G_2482.jpg
mihlit
Příspěvky: 1109
Registrován: pon 19.09.2011 15:24
Bydliště: Brno, ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#44 Příspěvek od mihlit »

Dík. Akorát se divím, že před dosednutím nezavíráš klapky. Já na to mám přepínač a těsně před dosednutím přecvaknu (zároveň to blokuje motor, kdybych omylem zavadil o knipl). Minulý týden jsem zapomněl klapky zavřít a strhnul jsem při přistání (s rytmus max) do horšího terénu převod na servu. Ono je tam u klapek solidní páka a i pak trochu vyšší tráva tomu dává celkem zabrat.
Uživatelský avatar
slaco
Příspěvky: 69
Registrován: stř 10.11.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ABSOLUTION 3m

#45 Příspěvek od slaco »

mihlit píše:Dík. Akorát se divím, že před dosednutím nezavíráš klapky. Já na to mám přepínač a těsně před dosednutím přecvaknu (zároveň to blokuje motor, kdybych omylem zavadil o knipl). Minulý týden jsem zapomněl klapky zavřít a strhnul jsem při přistání (s rytmus max) do horšího terénu převod na servu. Ono je tam u klapek solidní páka a i pak trochu vyšší tráva tomu dává celkem zabrat.



Tak to lítá kolega ( klapky má na přepínači - dvě polohy vysunutí), trup je poměrně vysoký a na dobrém terénu je přistání na otevřených klapkách OK.
Já používám v letovém režimu přistání na páce plynu , plynule regulovatelné klaky - těsně před dosedem zavírám.

Každý to máme jak nám to vyhovuje :)
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“