Auto na poježdění "za barákem"
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Práve že chcem starší model e reva alebo e maxxa a nebáť sa vtrepať aj do mláky 
Miniprotos, Futaba T8FG
Re: Auto na poježdění "za barákem"
No ale na rakuskom shope co som posielal ceny uz stare revo nemaju
E-REVO 2,4GHZ RTR 1/8 4WD TRAXXAS stalo 420 eur
E-MAXX 2008 2,4GHZ RTR EP 4WD TRAXXAS stoji 340 eur
Ja som sa prave rozhodol pre Summita
E-REVO 2,4GHZ RTR 1/8 4WD TRAXXAS stalo 420 eur
E-MAXX 2008 2,4GHZ RTR EP 4WD TRAXXAS stoji 340 eur
Ja som sa prave rozhodol pre Summita
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto na poježdění "za barákem"
ten pomalý průjezd půjde v rámci nějaké přiměřené překážky
jinak vyskočit. Highroler se mi taky moc líbí ale bral bych ho v měřítku 1/36
Ještě jsem si vzpoměl že TRX dělá teď takové roztomílé monstříky 1:10
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=74SdlLIZFtg[/youtube]
cena okolo 5k
ještě takhle HPI Whellie King 4x4
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nVCH1JrMZGI[/youtube]
Ještě jsem si vzpoměl že TRX dělá teď takové roztomílé monstříky 1:10
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=74SdlLIZFtg[/youtube]
cena okolo 5k
ještě takhle HPI Whellie King 4x4
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nVCH1JrMZGI[/youtube]
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Auto na poježdění "za barákem"
E-REVO maju v akuse a stojí 449€ a E-MAXX je za 358€ 
Musím tam zavolať, dúfam že to budu mat na sklade, že sa na to pozriem
Musím tam zavolať, dúfam že to budu mat na sklade, že sa na to pozriem
Miniprotos, Futaba T8FG
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Dneska jsem se byl podívat, jestli u Pecky náhodou Highrollera nemají. Když jsem se po něm ptal, byla mi doporučena spíš verze 1/18. Prý je díky menší hmotnosti rychlejší i méně zranitelný (podle mě je to druhé blbost). Navíc bych byl doma pochválen, kdybych přinesl menší "krám do baráku". Takže jsem si o tom špuntovi začal něco zjišťovat a nakonec mi vylezlo tohle srovnání:
1/18 proti 1/10:
+ skladnější, levnější, RC souprava 2,4GHz, regulátor má umět pracovat i s Li-Pol akumulátorem (mám doma dva dovoučlánky 1000mAh z letadla)
- Menší (horší průchodnost terénem a vše další co z toho plyne), nestandardní NiMH akumulátory
Podle videí, která jsem s ním viděl, by to na moje blbnutí mělo stačit. Mám jen dvě otázky:
Je nutně potřeba používat hardcase Li-Polky, nebo můžu použít i ty z letadel? A umí ta Losi/Spektrum RC souprava dvojí výchylky?
1/18 proti 1/10:
+ skladnější, levnější, RC souprava 2,4GHz, regulátor má umět pracovat i s Li-Pol akumulátorem (mám doma dva dovoučlánky 1000mAh z letadla)
- Menší (horší průchodnost terénem a vše další co z toho plyne), nestandardní NiMH akumulátory
Podle videí, která jsem s ním viděl, by to na moje blbnutí mělo stačit. Mám jen dvě otázky:
Je nutně potřeba používat hardcase Li-Polky, nebo můžu použít i ty z letadel? A umí ta Losi/Spektrum RC souprava dvojí výchylky?
Re: Auto na poježdění "za barákem"
S hardcase baterkama to máš tak:
- Do některých aut, jako EMaxx, je to nutnost, protože ty baterky umístěné na okrajích chassis nejsou ničím kryty.
- Do auta jako třeba malé eRevo 1/16 by se hardcase ani nevešel. Není ani nutný, to auto ma uzavíratelné schránky na baterky.
Do toho malého Losi Mini Highroller bych si klidně trufnul dát baterku jen tak bez hardcase. Ona se ti tam žádná hardcase asi ani nevleze
Já jsem takhle pořešil Bandita, u kterého je baterka podobně jako v Mini Highrollerovi prakticky kryta (s výjimkou horní části).
Ale pozor - i do takového prostoru se při jízdě po lesních cestách, polňačkách a podobně dostává prach a špína - a s tím i drobounké kamínky. Ty jsou tak malé, že díky vibracím a otřesům za jízdy se dostanou i pod baterku. Jsou zároveň ostré a mohou tak poškodit plášť baterky, což by u LiPo mohlo být fatální.
Proto doporučuju LiPo baterku olepit pevnou samolepící páskou. Používám takovou silnější, kterou jsem koupil v prodejně outdoorového vybavení - prodává se jako univerzál na nouzové opravy outdoorového vybavení. Je pevná, dobře lepí a vydrží toho hodně.
- Do některých aut, jako EMaxx, je to nutnost, protože ty baterky umístěné na okrajích chassis nejsou ničím kryty.
- Do auta jako třeba malé eRevo 1/16 by se hardcase ani nevešel. Není ani nutný, to auto ma uzavíratelné schránky na baterky.
Do toho malého Losi Mini Highroller bych si klidně trufnul dát baterku jen tak bez hardcase. Ona se ti tam žádná hardcase asi ani nevleze
Já jsem takhle pořešil Bandita, u kterého je baterka podobně jako v Mini Highrollerovi prakticky kryta (s výjimkou horní části).
Ale pozor - i do takového prostoru se při jízdě po lesních cestách, polňačkách a podobně dostává prach a špína - a s tím i drobounké kamínky. Ty jsou tak malé, že díky vibracím a otřesům za jízdy se dostanou i pod baterku. Jsou zároveň ostré a mohou tak poškodit plášť baterky, což by u LiPo mohlo být fatální.
Proto doporučuju LiPo baterku olepit pevnou samolepící páskou. Používám takovou silnější, kterou jsem koupil v prodejně outdoorového vybavení - prodává se jako univerzál na nouzové opravy outdoorového vybavení. Je pevná, dobře lepí a vydrží toho hodně.
Re: Auto na poježdění "za barákem"
FlyBear píše:Ty jsou tak malé, že díky vibracím a otřesům za jízdy se dostanou i pod baterku. Jsou zároveň ostré a mohou tak poškodit plášť baterky, což by u LiPo mohlo být fatální.
Jsi zbytečně paranoidní. Nepřehánějte to s tou bezpečností, pánové
Staré Losi vysílačky měli na sobě dva potenciometry. Jedním se trimovalo řízení, druhým se omezovala nebo zvětšovala jeho výchylka - takže ty v podstatě dvojí výchylky měly (respektive jejich mnoho variací). Na hledání obrázku té Losi/Spektrum jsem už línej
Kdo je bez miny, ať hodí kamenem.
Re: Auto na poježdění "za barákem"
milost píše:Jsi zbytečně paranoidní. Nepřehánějte to s tou bezpečností, pánové
Základní heslo bezpečnosti zní: "Nikdy nejsi dost paranoidní!"