Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10)

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
JM
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 27.09.2007 0:00
Bydliště: Plzeňsko

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#76 Příspěvek od JM »

FlyBear píše:Ale ke konci jízdy je již pokles výkonu jasně viditelný, auto už nemá ten "drive", nejede tak rychle ani nezrychluje a je celkově línější, na plný plyn se už nepostaví na zadní... To jsou všechno příznaky pro jezdce, že je na čase baterie vyměnit a dobít. Vypnutí pohonu reglem je až poslední záchranná akce, nedoporučuju na ni čekat (kvůli životnosti baterií).

Přesně tak je to znát i u toho ss Titana s ochranou pípákem. Jak začně ubírat, tak do cca minuty začne pípák vyhrožovat. Jo a taky nedoporučuju žádné zásahy do silových kabelů (bastly podobné lipostopu atd.). Kámošovi shořelo skoro celé auto díky přechodovému odporu na silovině (do které se vrtal). Pípák je zapojený jen do servisního konektoru, takže se nemusí nikam zasahovat.
Pro zajímavost-když mi se stejnosměrným Titanem s lipolkama vydrží jezdit 30-35 minut (smíšená jízda), o kolik by sse čas prodloužil při poušití nějakého brushless comba? (předpokládám nárůst času díky vyšší účinnosti cca 15-20%), je to tak možné?
Traxxas Summit 5607 - 2x2S LiPo - iCharger 106B+
Bixler2-Turnigy 9X v2
Uživatelský avatar
midiborec
Příspěvky: 540
Registrován: pon 16.08.2010 0:00
Bydliště: Okolí Prostějov

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#77 Příspěvek od midiborec »

Diky moc za rady. Mužete mi prosim vás jeste sem vhodit nejake linky obchodu ve kterch nejradeji nakupujete a kde se daji koupit dobre a kvalitni veci na E-revo ? diky
HITEC, TRAXXAS, ALIGN, RC FACTORY
Uživatelský avatar
FlyBear
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 20.06.2010 0:00

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#78 Příspěvek od FlyBear »

U Summita a jeho stylu jízdy osobně nevím.

U E-Maxxe s Mamba Monsterem, což ale nelze přímo porovnat, mi 5Ah LiPo 4S vydrží cca 40 minut takového běžného blbnutí nebo cca 20-30 minut svižného blbnutí - slalom mezi kužely, polní cesta, zarostlá louka s pahorky, semtam rychlostní vložka na dlouhé rovince s plynem na max, popřípadě objíždění kolečka kolem louky na plný plyn, když chci zkusit maximálku (to pak závodím s automobily projíždějícími po paralelně vedené okresce - zatím jsem to vždy vyhrál :twisted: :twisted: ).

Na offroadové dráze jsem s tím jezdil 3 x 15 minut. Ale nebyl to závod, jen přátelské poježdění s kolegy - navíc E-Max není na dráhu optimální a já to ani pořádně na dráze neumím. Hlavně jsem zbaběle pomalu projížděl malé hrby :oops: zatímco kolegové s 2wd buggy lítali šipkou všechny jedním skokem :)

Pro srovnání: s původní dvojcí Titanů 550 a originály NiMH 3Ah 14S to bylo tak na 10 minut a nic moc výkon.
JM
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 27.09.2007 0:00
Bydliště: Plzeňsko

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#79 Příspěvek od JM »

Díky za info :wink:
Traxxas Summit 5607 - 2x2S LiPo - iCharger 106B+
Bixler2-Turnigy 9X v2
Uživatelský avatar
midiborec
Příspěvky: 540
Registrován: pon 16.08.2010 0:00
Bydliště: Okolí Prostějov

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#80 Příspěvek od midiborec »

Tak už jsem se stal štastným majitelem E-reva brushless 1/10.
Mam černo,šedou a červenou karoserii coz jsem chtel. Fakt moc krasna.
Ted bojuji s nabijenim Nimh članku tak uvidim kdy projedu auto :(
Včrá jsem narazil na tohle forum. Možná ho ti otrlejší znaji ,ale třeba začátečníci o nim nevedeli..
Pokud má nekdo problémi s anglictinou doporucuji pouzivat google chrome kterej to za vás přeloži a dá se stoho neco rozluštit.
Hlavne bych chtel doporučit , aby jste se mrkli na galerii aut.. Stoji to fakt za to. Nektere kousky jsou hodne povedené, nekteré zase jsou az moc zbastlalné.
http://traxxas.com/forums/forumdisplay. ... -Brushless
Zde dávám nejake ukazky co jsem tam našel:
http://i288.photobucket.com/albums/ll18 ... C01901.jpg
http://i32.tinypic.com/b5juyf.jpg
http://i29.tinypic.com/2yowi1z.jpg
http://i151.photobucket.com/albums/s158 ... 9-0156.jpg

EDIT: Jak skladujete E-Revo ? mate ho normálne položené na kolách nebo ho máte vypodlozeny třeba obalem od DVD ?
HITEC, TRAXXAS, ALIGN, RC FACTORY
Uživatelský avatar
darth.hokro
Příspěvky: 1499
Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#81 Příspěvek od darth.hokro »

Ahoj, je lepší když auto podložíš, ulevíš tlumičům. A hlavně dlouhodobě položené auto na kolech, zdeformuje vložky a budeš mít šišky :D Podložit ho můžeš v podstatě čím chceš, jen ať jsou kola ve vzduchu. Já si stojánek ubastlil z věcí co jsem našel v garáži. http://www.xmodels-km.forumno.net/viewt ... ?f=6&t=109
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
JM
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 27.09.2007 0:00
Bydliště: Plzeňsko

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#82 Příspěvek od JM »

Trošku odbočím-týká se to baterek-nevíte někdo, proč jsou baterie Li-Po Turnigy hardcase 5000 mAh držší než totožné ale ještě silnější 5200 mAh? viz:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html a http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... se%5F.html
edit-oprava odkazu.
Naposledy upravil(a) JM dne pát 02.09.2011 7:49, celkem upraveno 1 x.
Traxxas Summit 5607 - 2x2S LiPo - iCharger 106B+
Bixler2-Turnigy 9X v2
Uživatelský avatar
FlyBear
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 20.06.2010 0:00

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#83 Příspěvek od FlyBear »

Nevšiml sis, že ty 5000 mAh jsou "silnější" :?:

Mají totiž deklarován vybíjecí proud 40 C kontinuálně a 50 C ve špičce.
Ty 5200 mAh jsou 30 C / 40 C, tedy o 10 C "slabší".

Samotný rozdíl 5000 versus 5200 mAh je prakticky jen kosmetický.
Uživatelský avatar
midiborec
Příspěvky: 540
Registrován: pon 16.08.2010 0:00
Bydliště: Okolí Prostějov

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#84 Příspěvek od midiborec »

Ja si koupil ty same Turnigy 5000mAh ale 2s1p 30-40C . Objednal jsem si 4x a stoho jedna mela uplne vybitej clánek bylo tam 0.776V vsimnul jsem si toho ale až kdyz sem uz mel přehozené konektory :( tak čekam co mi z HC napiše. Jinak pozor nato jsou tam silne dráty takze od mích xt60 sem musel upustit.
HITEC, TRAXXAS, ALIGN, RC FACTORY
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#85 Příspěvek od Nakadah »

Mam dve Zippy Flightmax 4000mAh 25C hardcase, uz asi rok a pul a porad jsou v poradku. Ani nejevi znamku nafukovani (i pres hardcase to jde poznat). Potom sem mel i Turnigy 5200mAh 20-30C hardcase. Inu smutny pribeh. Auto s touhle baterkou bylo mene zivejsi nez se Zippy, a po par jizdach se dokonce zacala mirne nafukovat. Takze se zacinam bat, ze na nalepku uz se da napsat cokoliv a tlusty kabely nic neznamenaji. Nak
JM
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 27.09.2007 0:00
Bydliště: Plzeňsko

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#86 Příspěvek od JM »

Omlouvám se, popletl jsem odkaz :oops: -měla to být tato: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html
tam je zase rozdíl, že je to 2S1P (je to nějaká výhoda?).
Auto mi na ty 5200 jezdí dost dobře, ale jinak bohužel musím potvrdit to, že i já jsem měl u jedné 5200 mAh po pár jízdách mrtvý jeden článek a můžu potvrdit i to, že se mírně nafukují. Takže těm blábolům na samolepkách taky už nějak nevěřím. Holt zkušenost je zkušenost. Já se na reklamaci vybodnul-vzhledem k ceně to nemá smysl. Ted' přemejšlím o nanotechách, ale když Nak píše, že Zippy jsou ok, tak váhám...
Traxxas Summit 5607 - 2x2S LiPo - iCharger 106B+
Bixler2-Turnigy 9X v2
Uživatelský avatar
FlyBear
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 20.06.2010 0:00

Re: Informace pro začátečníka (Traxxas E-revo Brushless 1/10

#87 Příspěvek od FlyBear »

Baterie z HK jsem před časem kupoval jen třikrát.

Jednou to byly Flymax 3s/1500mAh do elektroletu. Baterie slouží již tři roky a jsou podle mého názoru OK. Ale do stejného éra jsem pčed tím koupil na otestování taky jednu Hyperion G3 3S/1600mAh. I ta, celkem pochopitelně, slouží stále - ale oproti těm Flymaxům má nyní prakticky poloviční Ri: 34mOhm versus 64mOhm, měřeno nabíječkou - přestože je o rok starší a má více nalítáno.

No a podruhé to bylo sice z HK, ale nekupoval jsem do Emaxxe ten jejich levný cosi, zkusil jsem raději Polyquest hardcase 2S/5100mAh. Fungují naprosto skvěle, později jsem dokupoval další sadu 4900mAh a ta taky jede skvěle. Ale nebyly to holt levné baterky...

Dnes na webu HK vidím nabízet Polyquest baterky 2S hardcase 5300 mAh nebo 5000 mAh. V popisech mají na HK trochu hokej, cena obou se na první klik diametrálně lyší, ale po chvíli čekání vyskočí i u té nesmyslně drahé 5300 nabídka na pouhých 43 USD místo základních 70 8O Změnil se však výrobce. Stále to není Čína, ale Korea, ovšem prý pokračují ve výrobě PQ baterek...

Do heliny dávám zásadně baterie značkové, a to Hyperion G3.

Pro nového Bandita zatím vybírám, ale asi zkusím ty nové originály od Traxxase.
Odpovědět

Zpět na „Auta“