Úprava vysílačky-zrušení zpátečky
- Liptoor86
- Příspěvky: 127
- Registrován: pon 22.08.2011 18:55
- Bydliště: Praha 5 Nové Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Úprava vysílačky-zrušení zpátečky
Prosím jak řešíte odstranění zpátečky u pistolové vysílačky aby byl plný chod serva pouze dopředu tím pádem se zrušila zpátečka , můžete poslat i odkaz na fotografii mám digitální 3 kanálovou vysílačku HL Sprint sice je 27 ale má paměť na 10 modelů a kompletní digi menu a zatím funguje zpolehlivě dále mám vysílačku HPI jde zrušit ta zpátečka dekuji
Auta: HPI E10 Drift ED, Mini Inferno, Mad Truck
Quadry: QAV250, F450
Quadry: QAV250, F450
Re: Úprava vysílačky-zrušení zpátečky
Pistolovku jsme nikdy neměl ale zpátečku jsem rušil nastavením reglu ne vysílačky. Protže o sepnutí zpátečky se rozhodoval regulátor tím že jsme chvíli podržel kanál v neutrálu.
- Liptoor86
- Příspěvky: 127
- Registrován: pon 22.08.2011 18:55
- Bydliště: Praha 5 Nové Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava vysílačky-zrušení zpátečky
Takže u spalováku se využívá poloviční dráha serva?? U regulátoru je to jasné že to nastavit . Ale mám stále krátkou dráhu na vysilači protože využívám pouze polovinu dráhy potenciometru na vysilačce
Auta: HPI E10 Drift ED, Mini Inferno, Mad Truck
Quadry: QAV250, F450
Quadry: QAV250, F450
Re: Úprava vysílačky-zrušení zpátečky
Tenhle dotaz od OP je dle mého názoru zavádějící, alespoň já to moc nechápu
Z ostatních dotazů položených OP nedávno na tomto fóru se domnívám, že Liptor86 se baví o autíčku se spalovákem. Tam tím pádem žádný elektroregl není, plyn se řídí servem. Zpátečka tam obvykle taky není, a kdyby byla, tak se řídí jinak - muselo by to být mechanicky (nemám s tím ale vlastní zkušenost).
Na druhou stranu u pistolového Tx se "spoušť" používá jako ovladač plynu a zároveň taky jako ovladač brzdy. To platí pro spalovák i elektru. Ta elektra tam má navíc tu zpátečku jaksi z podstaty věci - regl ji však zpravidla umí ve svém nastavení vypnout, aby se i elektra více podobala spalovákům (to je předpis pro některé soutěže), ale i tak tam pořád zůstáva ta brzda.
Na pistolovém ovladači tedy nelze nic zrušit, plyn i brzdu potřebuješ
U některých lepších Tx jde akorát komfortně vyladit poměr chodu spouště například z 50/50 na 70/30 ve prospěch plynu (furt tam ale zůstává něco pro brzdu - to se musí
).
Z ostatních dotazů položených OP nedávno na tomto fóru se domnívám, že Liptor86 se baví o autíčku se spalovákem. Tam tím pádem žádný elektroregl není, plyn se řídí servem. Zpátečka tam obvykle taky není, a kdyby byla, tak se řídí jinak - muselo by to být mechanicky (nemám s tím ale vlastní zkušenost).
Na druhou stranu u pistolového Tx se "spoušť" používá jako ovladač plynu a zároveň taky jako ovladač brzdy. To platí pro spalovák i elektru. Ta elektra tam má navíc tu zpátečku jaksi z podstaty věci - regl ji však zpravidla umí ve svém nastavení vypnout, aby se i elektra více podobala spalovákům (to je předpis pro některé soutěže), ale i tak tam pořád zůstáva ta brzda.
Na pistolovém ovladači tedy nelze nic zrušit, plyn i brzdu potřebuješ
Re: Úprava vysílačky-zrušení zpátečky
Viz FlyBear, tedy: BRZDIT BUDES JAK??? 