Reklama

 



Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2017 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 135  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 20.03.2020 16:56 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Dvě videa z prvního a druhého startu. Není tam ještě to dynamičtější ve 4. a 5. startu ale i tak je vidět jiný letový projev než s pětilistem a 670KV a max. odběry jsou zde do 70A krátkodobě. Druhé video není celé včetně přistání, možná klekla baterka v kameře.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

Nepříjemné kmitání -blikání pozičních světel způsobují asi diody snižující napětí 2S LIPo. Chtělo by to nějakou stabilizaci. Světla tam budou časem lepší tak už se tím zabývat nebudu.

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 24.03.2020 15:13 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
S odběrem 1000KV + dvoulist a kratší délkou letu ( 6min max ) mají baterky už pod 3,8V na článek. Nezbývá pak než je v situaci kdy bude další lítání za XXXX dnů nebo týdnů nabít na 60% což je cyklus navíc. V režimu Store nabíječe C60 a Power Peak Twin os Robbe nevyladí články u některých baterek tak kvalitně jako na 100%. Například je rozdíl na článcích 0,025V, při 100% nabití je to 0,006V. Každopádně storovací cyklus je podle toho co vím započitatelný jako plný cyklus a v životnosti baterky se tedy počítá jako každý jiný.

Napadlo mě jít do 12S s tím že bude 50% startů a mám tři dvojice baterek stejného data i typu. Regl JIVE 80+HV mají oba Hughesy ale musel bych dát jinak navinutý motor na 44V což je drahé a nepřijde mi to adekvátní. Druhá cesta je dát baterky paralelně = 22,5V s dvojnásobnou kapacitou. Kdysi jsem to už zvažoval na prvním Hughesovi, dokonce tam bylo i 18S :-). Včera jsem schválně zkusil dát dvě baterky do trupu, pro zjednodušení na sebe kdy zaskočí všechny umělé zipy na mezidesce i baterkách. Mají je zdola do Hughesů a shora do 550. V provedení 6S je téměř tři čtvrtě kilová cihla hodně vepředu, asi centimetr od zasklení a to ještě dávám navrch menší 2S LiFe ke světlům Nightfly. Občas jsem měl pocit že by to chtělo ještě nepatrně dovážit na předek, některé baterky jsou nepatrně lehčí. K mému překvapení jsou dvě baterky na fotce zacvaknuté co nejvíc dozadu s těžištěm úplně v pohodě. Kdyby to bylo na předělání upevnění po stranách tak se na to vykašlu, takto mě láká to vyzkoušet. Vyrobit "Y" kabel k propojení baterek ak JIVE je na 15 minut, staré kabely s konektory od vyřazených baterek nevyhazuji.

Otázky zůstávají. Estetika, kdy baterka zaplní trup až po strop, není v situaci kdy se tam nevejde a nikdy nebude kokpit druhořadá, není to maketa. Podstatné jsou váha a letový projev, potom se musí vzít v úvahu větší mechanické opotřebení součástek jako hřídele, ložiska a kloubky. Je tedy otázka zda se to oplatí. Sníží se počet instalací baterky a počet startů byť se prodlouží, taky se uvidí o kolik minut protože +50% to určitě nebude. A měřák k2Ulm s diodama bude ukazovat detekovat a signalizovat dál 3000mA ( nebo 3500mA na 2. paměť ). Buď ho přeprogramovat ( 1. paměť 3000mA pro 6S a 2. paměť 6000mA pro 2x6S ), nebo postupně navyšovat čas a zjistit kolik je optimum. Tím se ale připravím o výhodu měřáku, který mi hlídá kapacitu což je podle stylu letu dost podstatné.

Opravovaný Hughes Aeropower měl letovou váhu cca 4,5 kila, žlutý trup má na váze cca 3,85 kila bez baterky, tedy se moc neliší. Se dvěma baterkama bude mít heli při rotoru cca 1400mm váhu 5,35 kila a to není určitě málo....

Trup Aeropower je opravený včetně stabilizátorů, na řadě je broušení na čisto a začnu tmelit.


Přílohy:
HUGHES 500E _6S - 18S.jpg
HUGHES 500E _6S - 18S.jpg
[ 126.21 KiB | Zobrazeno 1310 krát ]

IMG_0535.jpg
IMG_0535.jpg
[ 72.21 KiB | Zobrazeno 1310 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25.03.2020 15:48 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6723
Bydliště: Dubai, UAE
Na 12 S bych to nepredelaval. Nechal bych to na jednu sadu 6S. 6 minut je dost a nejaky ten cyklus navic nevadi. Spocitej si kolik to bude % pri zivotnosti baterky.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 25.03.2020 16:16 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Máš pravdu, nechám to tak. Dvě baterky nejsou beztak 200% letového času, něco padne na na citelně vyšší hmotnost a ve finále na tom letově prodělám, akorát nebude tolik výměny baterek. K tomu to na tenhle průměr rotoru a velikost bude vážit už zbytečně moc. Na druhou stranu je odzkoušeno jak obrovskou sílu to má. Když jsem prvně ještě před prvním Hughesem zkoušel podvěsit pod prodlouženou 550 pásová železa jako ekvivalent trupu, čekal jsem naprostý autobus, kdepak. Letělo to skoro stejně, udělalo invert, vlastně cokoliv. Mrtvou váhu by to zřejmě zvedlo možná deset kilo, možná i víc.

Pokud budu stejně dobíjet, můžu nastavit vyšší kapacitu a lítat o něco déle ale ne o moc. Vždycky když jsem se zapomněl, jednou dal podruhé zbrkle vylítanou baterku což už právě měřák od Zdeňka vyřešil protože okamžitě bliká, skončilo to kleknutím jednoho dvou článků a byla v podstatě po baterce, tyhle články už se nesrovnaly. Při kapacitě 5000mAh podle mě nemá smysl lítat 4000mA ale spíš 3500-3600 max, pak to baterka dá. Stejně s tím nechci lítat žádné rodeo a ty vyšší odběry budou výjímečné, když už tak ne v závěru letu kdy je baterka choulostivější. Měřák i varuje přes diody jakmile se napětí zhoupne dolů. U slabších nebo starších baterek je to častější, tvrdší a novější s tím problém zatím nemají. Pokud se nelítá rovnoměrně a lážo plážo jako s pětilistem kde je to pořád stejný čas, měřák s diodama je dobrá věc.

Já bych do žlutého trupu pětilist dal pokud by se podařilo sehnat ještě jednu stejnou hlavu ale p. Vorel už výrobu ukončil, tím je to dané. Byla za rozumné finance, maketa to beztak není a nebude i když s pětilistem vypadá Hughes vždycky líp. Dvoulist není špatný ale je to přesně to co jsme spolu tehdy řešili, proč se dal jiný motor. S dvoulistem to má ale příliš málo výkonu, to jsem viděl hned při zkoušce s opravenou mechanikou.

Žlutý ( zatím ) Hughes bude rekreační záležitost, nic víc. Na druhém si dám víc záležet.


Přílohy:
IMG_2654.JPG
IMG_2654.JPG
[ 94.91 KiB | Zobrazeno 1257 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27.03.2020 20:52 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Vytmeleno, vybroušeno. Zbývají koncové svislé stabilizátory z nichž jeden se rozlomil a ztratil, budou nové z plastu.


Přílohy:
IMG_0538.jpg
IMG_0538.jpg
[ 42.04 KiB | Zobrazeno 1146 krát ]

IMG_0547.jpg
IMG_0547.jpg
[ 39.47 KiB | Zobrazeno 1146 krát ]

IMG_0537.jpg
IMG_0537.jpg
[ 44.26 KiB | Zobrazeno 1146 krát ]

IMG_0539.jpg
IMG_0539.jpg
[ 56.32 KiB | Zobrazeno 1146 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27.03.2020 20:57 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Plnič 23 vrstvy. Ty značky permanentním fixem v červené a zelené ( kde ještě tmelit nebo brousit ) se mi vymstily, hlavně že jsem si říkal jak je preventivně odstraním lihem,,,

Zkoušel jsem líh na plnič, rozbourá ho takže buď to umýt komplet což je pakárna a škoda plniče za 250 nebo risknout že to v tmavě modré metalíze nic neudělá. Pokud bych chtěl bílou nebo světlou barvu, asi bych měl smůlu. Učíme se celý život :-).

Pokud to půjde nechat, ještě 400-600 papír pod vodou, okolo krytů na podvozkové nohy je několik drobných oprav malou špachtličkou.


Přílohy:
IMG_0551.jpg
IMG_0551.jpg
[ 31.61 KiB | Zobrazeno 1144 krát ]

IMG_0553.jpg
IMG_0553.jpg
[ 26.93 KiB | Zobrazeno 1144 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28.03.2020 14:24 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Pavel mě nabádal to vyškrabat protože samotné odmytí lihem nefunguje. Nějak to zreagovalo, popisovač už z tmelů a vybroušeného trupu ( 320 pod vodou ) nepouští. Když vezmu nitro zničím polyesterové tmely. Samotným lihem pustí jenom plnič.

Zkusil jsem schválně přebroušení, popisovač a plnič na trosce trupu zeleného Hughese. Plnič je nepatrně jiný - tmavší šedá z D/K laky který jsem měl na opravu stabilizátorů před lety. Udělá to stejné prorůstání viz fotka. Pak vrchní lak co byl na stabilizátory Aeropower. Nic tam nevidím, tmavě modrá metalíza by taky měla dopadnout dobře, risknu to. Asi by bylo dobré dát víc slabších vrstev aby tam nebylo tolik ředidla naráz které to rozjede. Vrchní lak už je asi na jiné bázi když snese aceton a nitro ( opravy laku, odmytí šmouh od plastu apod. ).


Přílohy:
IMG_0557.jpg
IMG_0557.jpg
[ 45.4 KiB | Zobrazeno 1094 krát ]

IMG_0563.jpg
IMG_0563.jpg
[ 57.51 KiB | Zobrazeno 1094 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28.03.2020 20:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 701
No paráda Tome, takhle sjednocený v tom plniči to mám rád. S tím popisovačem nás, díky tobě, bude poučeno asi víc. Osobně doufám, že ta barva to zakryje a držím tím pádem palce :D .

_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28.03.2020 21:13 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
S bílou nebo žlutou bych to asi umyl a znova, tmavě modrou metalízu risknu. Stříkám pouze ploché věci a pistolí Colani s kompresorem ideálně 2Atm, na trup si netroufám. Tedy - zvládl bych metalízu základ ale ten čirý vrchní lak, který z toho dělá buď pěknou věc nebo paskvil, na to si netroufám. Aby se to slilo a nebyla krupice, chce to cvik. Chtěl bych to dát tady kousek do lakovny až se situace trochu zklidní, barvu namíchají stejně jako tehdy v D/K za Motolem. Buď lakovna udělá oboje nebo jenom lak, podle toho bude barva i lak v nádobce nebo barva ve spreji.

Se stříkáním jsem kdysi zažil velkou taškařici s bráchou. Měl starého Renaulta 21, trochu poboucháno a vytmeleno, jestli bych mu to nenastříkal. Přijel do Prahy, barvy s sebou. Pistole elektrická z OBI, stříbrná barva v pohodě, brácha v euforii jak to vypadá náramně. A že ještě lak. To už jsem brblal ale ukecal mě. Pamatuju si to do teď. Stříkám lak, na povrchu místy nějaký prach. Ptám se co to je, brácha na to že právě začal brousit něco na opačné straně ,,,, Pak došla barva. Bylo mi z toho hrozně, brácha v klidu. Přivezl to domů na jih do lakovny aby mu to nějak "dokončili". Zírali na to, ptali se kdo na tom tak "kutil", brácha se chlubil že bratr je akademický malíř :-). Od té doby jsem na auto barvou nesáhl. Trumfnul mě až soused na chalupě když válečkoval staršího olítaného Huyundai pěkně Balakrylem, díra sem díra tam :-).

Hledám součástky a materiál na výrobu bižu na Hughese, uvidím co dům a sklep dá. Nosné rámy kotvené na trup plus nějaké infra a zobrazovací systémy. Nebude to nic profi, v rámci možností a vypadalo to slušně ve vzduchu.

Dnes jsem pilou sestřelil nálety a akáty do 30m jižně od heliportu, standardní příprava na sezónu.


Přílohy:
46330_1294062476.jpg
46330_1294062476.jpg
[ 59.33 KiB | Zobrazeno 1050 krát ]

46330_1294062476.jpg
46330_1294062476.jpg
[ 73.7 KiB | Zobrazeno 1050 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2020 15:19 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Návštěva lakovny, rychlé jednání. Stříknou ještě jeden syntetický plnič, ve středu bude suchý a vybrousím si ho, shledali tam pár nedostatků které nepostřehnu, profíci :-). Stabilizátory si poladím sám, dostal jsem pásku na vymaskování překrytu kabiny. S kabinou je trochu zádrhel. Ta původní co má dva roky provozu je pěkně poškrabaná, paradoxně nejvíc zevnitř kde se zavádí a dotahují kurtovací zipy na baterku. Je to vidět na fotce. Pádem napraskla přesně na hranici barevného středu s reflektorem a čiré partie - na fotce tyrkysová linka. Pavla 123 napadlo to nechat, stříknout střed a pak dát zevnitř i zvenku kvalitní čirou pásku. To by šlo. Jenomže se žlutým trupem od Lipna jsem získal i náhradní nový překryt a když bude v novém laku model, dávat tam jetý překryt mi přijde škoda. Má to háček, dnes jsem ho měl vlastně poprvé pořádně v ruce a je bouchlý přesně dole na opačné straně než je prasklina na starém. Bylo to ve skříni volně, buď to tak bylo už dodané nebo při převozu brácha, jeli na turnaj ve více lidech, plný Transporter, spousta tašek a na nich Hughes :-). Nahřátí pistolí nebude dobrý nápad, to mi řekli i v lakovně. Dlouho se nic neděje, pak je ve zlomku vteřiny zle. Asi to nechám ale bude to rušit, co nadělám. Každopádně si na výměnu baterky udělám nějaký ochranný návlek, ten tam dám před a vyndám po výměně.

Kromě tlumiče na stabilizátory si vymaskuju překryt páskou kterou jsem dostal i radu jak to udělat. Na krytu se nebude dávat plnič, jenom se barevné pruhy konstrukce pod vodou přebrousí. Oblepení mám dát čtvrt milimetru za hranici stávající barvy aby se to pak neutrhlo.

Vybrat barvu byl porod, vzorníky jenom v tmavě modré odhadem tak 300 možností, na fotkách na tabletu je podle white ballance a digit. post processingu rozpětí ale nějaký větší percentil z toho vyjde. Přiznám se, že jsem neprošel úplně všechny možnosti, to bych tam byl hodinu dvě. Jakmile jsem měl tři hodně podobné až vyhovující, podívali se na ceny a jedna s perleťovým efektem šla z kola ven. Pak se vybrala finální barva, je to tuším General Motors. I tak vyjde nástřik trup tlumič, komplet barva a lak na 3500-4000 korun. Mám to přes známého, vím že ta cena nebude nadsazená.


Přílohy:
IMG_0574.jpg
IMG_0574.jpg
[ 20.71 KiB | Zobrazeno 971 krát ]

IMG_0576.jpg
IMG_0576.jpg
[ 47.06 KiB | Zobrazeno 971 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01.04.2020 14:32 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Na trup mi dali syntetický tlumič, do neděle mám čas na finalizaci. Vypadá to náramně, mnohem líp než jenom původní plnič z Hornbachu. Lehké broušení dodaným kotoučem 3M 800 a rouno, ničím jiným na to nemám sahat. Budu si muset dát záležet na stabilizátorech ve vlastní režii které mají plnič z D/K. Nakonec jsem z nich sundal koncové plošky vodorovného stabilizátoru, ty stříknu samostatně bílou a osadím až na závěr. Jim se to bez nich bude stříkat určitě líp.

Na druhou stranu si tím zavřu cestu na budoucí obměnu verze kdy bych strhnul bílé pruhy, imatrikulace, nápisy ) a dal tam třeba Skytech ale jednak neodpovídá úplně barva a bílé výrazné pruhy výrazně zlepší čtení polohy ve vzduchu. Takže to nejspíš už nikdy měnit nebudu a pak je to jedno. Zvažoval jsem i variantu kdy by se stříkla barva, daly polepy a pak lak ale radši ne. Barva je matnější, folie by na ní nedržely tak dobře a kdyby se to časem někde oddělilo nebo dělaly bublinky, bylo by po parádě.Jenom musím počítat s nejednotností laku a pruhů nebo nápisů, to měl Aeropower taky a šlo to.

Do neděle doladím sesazení trupu a kabiny, tam bude dost práce s broušením - narušením khaki nátěru kde bude barva bez plniče. Abych nepoškrábal skla musím to přelepit provizorně, na závěr pak vymaskovat a nechat 1/4 miloše mezeru od barvy aby se to prý neutrhlo. Lak to dostane zřejmě hned v pondělí.


Přílohy:
IMG_5072.jpg
IMG_5072.jpg
[ 50.74 KiB | Zobrazeno 894 krát ]

IMG_5073.jpg
IMG_5073.jpg
[ 85.44 KiB | Zobrazeno 894 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01.04.2020 23:00 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Na broušení má lakovna dobrou fintu. Po nanesení syntetického plniče ( možná po částečném zaschnutí ) povrch lehce popráší pistolí černou barvou. Při následném broušení 800 pod vodou je přesně vidět kde je hotovo a kde je ještě vynecháno.

Odstranil jsem zadní trysku výdechu z turbíny, staré nánosy barev se na jednom místě odlouply a dělalo by to tam zle. Radši tomu dám novou povrchovku samostatně a pak nalepím na hotový trup. Přídavné rámy se světlometem a zobrazovací jednotkou udělám odnímací podobně jako to má originál, není důvod s tím lítat pořád.

Zatím jsem nenašel fintu jak ovládat samostatně stabilní reflektor v trupu a ten přídavný, musím to konzultovat s p. Pavelkou z Nightfly. Jednotka NF3E je zapojená do 7. kanálu na tři stupně. 1/ vše vypnuté, 2/ střed poziční a záblesková světla, 3/ krajní poloha totéž plus palubní reflektor. Jednotka neutáhne na jednom portu 350mA dva reflektory, minimálně by svítily na 50%. Jediné řešení je vyrobit si "Y" kabel a z přijímače rozdělit napájení i signál na jednotku NF3E ( která napájí diody z 2S LiFe 7,4V 2100mAh ) a servospínač z RC servisu, který naopak napájí spotřebič z napětí z přijímače a tedy z regulátoru JIVE = 5,5V. Je otázka jak bude reflektor od Nightfly svítit na 5,5V. Pokud to bude slabota, mělo by smysl to otočit a z NF3E napájet pátrací přídavný reflektor, naopak ze servospínače ten palubní. Přes NF3E to svítí skutečně hodně, dosah odhadem 20-25 metrů a běda s tím letět na sebe, je to takové oslnění že se pak chvíli špatně čte model. Pokud je velká tma. Pátrací reflektor by se dal namířit víc dolů a třeba i do strany. Každopádně by ale svítily oba, jediná single možnost je ten ze servospínače deaktivovat vřazeným spínačem ještě před startem na zemi.

Přijímač umí víc kanálů, musí se ale přeprogramovat a to jsou přesně věci kterým se vyhybám. Kanály 1-6 jsou pro heli, 7. jsou světla a 8. stabilizace. Tu si tam přece jenom radši nechám. S pětilistem a motorem 670KV je to s malým výkonem sice passe, nicméně plánuju přehazování mechanik mezi oběma trupy a oprava i broušení a povrchovka se mi tak zalíbily že se pak určitě pustím do barevného řešení druhého trupu :-)


Přílohy:
ERefl 350mA.JPG
ERefl 350mA.JPG
[ 20.75 KiB | Zobrazeno 859 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 02.04.2020 19:58 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Trup vybroušený i rounem za vlhka, stejně tak pásky překrytu kabiny. Zbylo nastavit měděné samolepící pásky na předních nohou k pozičkám kde jsem to málo ochránil páskou a poškodily se. Začištění a napájení nových konců bylo snadné, pak mě naštěstí napadlo vyzkoušet jestli je měřákem přítomen proud :-). A nebyl, jedna větev totálně hluchá což mě dopálilo ale můžu si za to sám, nezkontroloval jsem to při osazení, vůbec mě to nenapadlo. Zbyla jediná možnost jak to dostat dolů, provrtat přední hranu nohy nahoře v trupu, dole zevnitř nad místem kde už bude zásuvná část spojky a vyvést tady kablík. Teď to dostane trochu tmelu a plnič ale pohledově se to tolik neuplatní. Každopádně lépe teď než na nalakovaném trupu.

Souběžně tmelím polyesterovým tmelem klobouk, který mi na 3D tiskárně vyrobil jeden známý vrtulníkář. Udělal několik verzí, tahle vypadá nejlíp i když to nemůže dosáhnout strojové přesnosti jako kdyby to bylo z hliníku ze soustruhu. Při vysokých otáčkách to ale vypadá celkem dobře, záleží na tom jak se to sestaví a dotáhne :-).


Přílohy:
IMG_0004.jpg
IMG_0004.jpg
[ 119.84 KiB | Zobrazeno 815 krát ]

IMG_0005.jpg
IMG_0005.jpg
[ 49.72 KiB | Zobrazeno 815 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 03.04.2020 15:46 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 4035
Bydliště: Praha 6
Vybroušeno, zalepeno, v neděli to jde do lakovny. Popisky z jedné reklamní agentury ( nechci dělat přímou reklamu ) budou zčásti z plotteru ( velké nápisy ), to drobnější podklad a vrstva. S čirým podkladem mám zkušenosti z AEROPOWERu a nebylo to ono, je to taková rušivá mlhovina.


Přílohy:
IMG_0006.jpg
IMG_0006.jpg
[ 61.13 KiB | Zobrazeno 770 krát ]

Popisky 1.JPG
Popisky 1.JPG
[ 41 KiB | Zobrazeno 770 krát ]

Popisky 2.JPG
Popisky 2.JPG
[ 57.98 KiB | Zobrazeno 770 krát ]

Popisky 3.jpg
Popisky 3.jpg
[ 40.72 KiB | Zobrazeno 770 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 03.04.2020 16:49 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6723
Bydliště: Dubai, UAE
Nestalo by za to ten trup jeste pred strikanim nabarvit uvnitr ? Nebo je lepsi se nezabyvat maskovanim a nabarvit to az po nastriku ?

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2017 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 135  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot], Relax a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz