Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EPP vs EPO - jaké jsou rozdíly?
PříspěvekNapsal: ned 18.02.2018 14:45 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 15.2.2018
Příspěvky: 23
Jsem nováček a možná je moje otázka hloupá, v tom případě mě nějakým odkazem pošlete někam, kde najdu odpověď aniž by tu zkušení debatéři museli plýtvat čas :arrow:

Při výběru prního letadla jsem zjistil, že současný "letecký polystyren" je buď EPP nebo EPO. Dočetl jsem se, že EPP je elastičtější, což může zapříčinit změny letových vlastností např. v důsledku ohýbání křídel, zatímco EPO je tvrdší ale zato křehčí.
Z toho, co jsem četl*, je ten EPO možná až dost křehký, ale některé modely, po kterých koukám se ve verzi EPP nedají sehnat. Doporučili byste začátečníkovi pro jistotu radši EPP, nebo ten rozdíl není takový a je to spíš jedno?

Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito materiály?


* https://premsvo.wordpress.com/sky-surfer-x8/


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: EPP vs EPO - jaké jsou rozdíly?
PříspěvekNapsal: ned 18.02.2018 16:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.1.2007
Příspěvky: 4172
Bydliště: KLADNO
Obrázky: 1
domnívám se,že se to tu probíralo x krát, takže polož vhodnou otázku do okénka vlevo

_________________
Pravda začíná tam kde končí signál České televize.
Nevěřím ničemu, co vláda říká.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPP vs EPO - jaké jsou rozdíly?
PříspěvekNapsal: ned 18.02.2018 16:59 
Mazák
Mazák

Registrován: 23.6.2014
Příspěvky: 875
Bydliště: Žďár n. S., ČR
Třeba zde http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?p=315132

_________________
Laguna, Daidalos, MiniCorado, F3K Edge, Fox 2300, Funtic II, Dingo, F4U Corsair, Bf 109H, Skipper...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPP vs EPO - jaké jsou rozdíly?
PříspěvekNapsal: ned 18.02.2018 17:16 
Mazák
Mazák

Registrován: 3.11.2011
Příspěvky: 592
Bydliště: Česká republika