Ocelot-E, zopár otázok
-
Marek71
- Příspěvky: 4257
- Registrován: pát 20.04.2007 0:00
- Bydliště: Praha-východ (Měšice)
- Kontaktovat uživatele:
Ocelot pripravený na zálet. Zhrnutie je tu:
http://mojefotogalerie.com/rc/index.php ... zalet.html
Dnes som ešte zmeral obe sady bateriek, dávajú max. príkon 227W, resp 212W pri prúdoch okolo 25-26A a napetí 8,5V.
http://mojefotogalerie.com/rc/index.php ... zalet.html
Dnes som ešte zmeral obe sady bateriek, dávajú max. príkon 227W, resp 212W pri prúdoch okolo 25-26A a napetí 8,5V.
Truggy od TeamC - Torch E TR8Te
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ty baterky delsi dobu (3 mesice) jen lezely, tak bude dobre je pred zaletem trochu "probudit", treba jeden pomaly cyklus (nabit a vybit 1/10C) a potom jeden az dva rychlejsi cykly. NiCd by mely vydrzet nabijeni minimalne 1C, mozna i vic (nektere nabijecky na to maji automatiku). A skladovat ve vybitem stavu, nabijet na letisti tesne pred letem co nejvetsim proudem, do modelu davat teple
Vykonu je najednou vyrazne vic!
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Jo, koukal jsme co jsou zac. To vybijeni je dost velkej nedostatek, nechavat je lezet nabity je spatne, zmeknou a uz nikdy nedaj ty proudy
Chtelo by je to vybit aspon pres nejakou velkou zarovku (z auta) nebo vykonovy odpor. NiCd technologii by nemelo vadit ani kdyz je vycucnes do nuly bez automatickeho odpojeni (proste az zarovka prestane svitit, tak je odpoj).
Chtelo by je to vybit aspon pres nejakou velkou zarovku (z auta) nebo vykonovy odpor. NiCd technologii by nemelo vadit ani kdyz je vycucnes do nuly bez automatickeho odpojeni (proste az zarovka prestane svitit, tak je odpoj).
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
-
Marek71
- Příspěvky: 4257
- Registrován: pát 20.04.2007 0:00
- Bydliště: Praha-východ (Měšice)
- Kontaktovat uživatele:
Dnes prebehol zálet, díky Abu ! Ocelot letí pekne, je to asi tak to, čo som očakával. I keď... toho výkonu by mohlo byť trochu viac
Ale s tým sa muselo počítať, príkon je tých cca. 220W, čo na model o hmotnosti 840gr. nie je nič moc. Najbližší upgrade teda bude nový pohon (tak 300W) a LiPo baterka. Ale to má čas až si na neho zvyknem.
http://mojefotogalerie.com/rc/index.php ... -190D.html
http://mojefotogalerie.com/rc/index.php ... -190D.html
Truggy od TeamC - Torch E TR8Te
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
-
MaXa
- Příspěvky: 109
- Registrován: úte 11.03.2008 0:00
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, omlouvám se Markovi za využití jeho tématu. Uvažuji o novém větroni a asi by to mohl být menší a rychlejší kompozit.
Ve výběru mám OCELOT nebo MINICORADO a rád bych Vás požádal o názor. U toho Ocelota mě docela mrzí změna ocasu na klasiku, ale uvidíme. Co vy na to
Ve výběru mám OCELOT nebo MINICORADO a rád bych Vás požádal o názor. U toho Ocelota mě docela mrzí změna ocasu na klasiku, ale uvidíme. Co vy na to
[size=75]Zatím se víc rozhlížím, než modelařím...ikdyž už létám.[/size]
Ocelot se dělá stále i s Véčkem, pokud se teda něco nezměnilo.
Osobně bych šel do MiniCorada, je takové víc do termiky (podle Graupa je to malé F3J), zatímco Ocelot je spíš na rychlejší polétání a blbnutí (tedy F3B). Ale to je fuk, s oběma budeš určitě maximálně spokojen. Jo, MiniCorado je levnější (myslím že docela znatelně)..
Osobně bych šel do MiniCorada, je takové víc do termiky (podle Graupa je to malé F3J), zatímco Ocelot je spíš na rychlejší polétání a blbnutí (tedy F3B). Ale to je fuk, s oběma budeš určitě maximálně spokojen. Jo, MiniCorado je levnější (myslím že docela znatelně)..
ROZSYP.CZ - Web o modelech letadel v rozsypu
Už sem nechodím, jsem na mailu, viz můj web.
Už sem nechodím, jsem na mailu, viz můj web.
-
Marek71
- Příspěvky: 4257
- Registrován: pát 20.04.2007 0:00
- Bydliště: Praha-východ (Měšice)
- Kontaktovat uživatele:
V pohode, rád si to prečítam od niekoho, kto oba modely pozná a dokáže ich porovnať. Tiež som uvažoval a napokon bol na modelbazaru Ocelot, tak som ho vzal.
MaXa píše:Ahoj, omlouvám se Markovi za využití jeho tématu. Uvažuji o novém větroni a asi by to mohl být menší a rychlejší kompozit...
Truggy od TeamC - Torch E TR8Te
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Pozor, Ocelot neni taky zadnej rychlik, profil maji myslim oba stejnej (MH32) a Ocelot ma pomerne hodne hluboky kridlo, takze nikdy nebude tak rychlej jako treba Optima. Jinak je pravda ze ten s Vckem je mnohem hezci (v posledni dobe jsem videl oba dva v akci).
Jinak muj dojem ze zaletu Markova Ocelota = ero lita moc pekne, je velice hodne na minimalce, jen toho vykonu by to chtelo vic. A pan pilot se muze priste za kniplama trosku vic odvazat, poradne pustit model na rychlost a strihnout si trosku akrobacie
Jeste jeden tip na maleho svizneho vetrone = Banana od Baudise! Dostatecne omotorovany a spravne nalozeny to bude velmi ostry brousek, profil jak ziletka a zadna zbytecne velka plocha kridla, proste divoch. Ale zase v termice asi nic extra (proti Ocelotovi a Minicorradu).
EDIT - tak se omlouvam, Ocelot by mel mit o neco rychlejsi profil
http://www.dsmodel.cz/ocelot_e.htm
http://www.mv-model.cz/fotky/minicorado/plan.html
plochu kridla maji prakticky stejnou. Ale myslim ze aby mel Ocelot projev jako "male F3B", tak by se musel poradne nalozit, urcite pres 1kg.
Jinak muj dojem ze zaletu Markova Ocelota = ero lita moc pekne, je velice hodne na minimalce, jen toho vykonu by to chtelo vic. A pan pilot se muze priste za kniplama trosku vic odvazat, poradne pustit model na rychlost a strihnout si trosku akrobacie
Jeste jeden tip na maleho svizneho vetrone = Banana od Baudise! Dostatecne omotorovany a spravne nalozeny to bude velmi ostry brousek, profil jak ziletka a zadna zbytecne velka plocha kridla, proste divoch. Ale zase v termice asi nic extra (proti Ocelotovi a Minicorradu).
EDIT - tak se omlouvam, Ocelot by mel mit o neco rychlejsi profil
http://www.dsmodel.cz/ocelot_e.htm
http://www.mv-model.cz/fotky/minicorado/plan.html
plochu kridla maji prakticky stejnou. Ale myslim ze aby mel Ocelot projev jako "male F3B", tak by se musel poradne nalozit, urcite pres 1kg.
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
MaXa píše:Má někdo zkušenosti s pevností
Myslim ze pevnost je dostatecna. Samozrejme pokud to neprocedis na plnej plyn skrz strom nebo nezapichnes z 200m kolmo do zeme. Pro normalni litani bude Ocelot i Corrado vpohode (v obycejne verze, ne nejakej special ultralight).
Dnes treba prezil bez jedineho sramu nouzove pristani do zmrzle hluboke oranice (baterky dosly drive nez pilot cekal).
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz